20-10-2008, 22:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2008, 00:54 AM ja muutjaks oli motamees.)
krss Kirjutas:Tahtsid kriitikat? Kohe saadNüüd aega ka vastata kasutaja Krss kriitikale.
Kõigepealt, kas see pole Sul mitte esiveoline? Esiveolise puhul ...
Teine moment, kuna Sa kere suuremaks ei tee ja aerodünaamika on nagunii kehv, pane julgelt kõik mis võimalik väljapoole ...
WC on mõnes riigis küll üsna hädavajalik...
... Sul pole vist mitte ainult suurem vajadus elamuauto järele, vaid ka käed sügelevad nii palju, et nii lihtsa elamu komplekteerimisega, kui mina hakkama sain, Sa jändama vist ei hakkakski.
Edu ehitamisel!
Sellist põhjendatud kriitikat on lausa lust lugeda. Katsun põhjendada oma tegemisi, ümber lükata kriitikat. Vaatame siis, kumma argumendid põhjendatumad om.
Jah mul on esiveoline. Kuna aga ülevaatusel selgus, et esisillale langeb 1145kg ja tagasillale 570kg, siis otsustasingi rasked asjad taha panna. No sildade kaal võiks ikke olla fifti/fifti. Muidugi on praeguse variandiga läbivus parim. On aga ka muid tegureid. Näiteks, kui tagaosa on liialt kerge, siis kipub see libedaga kurvis esiosaks saama. Teine argument on masina pehmus. Mingeid lisavedrusid pole mul vaja panna. Masina tühikaal oli viimastel andmetel 1715kg. Täismass on 3500kg (tehasest arvestatud vedrude kandejõud).
Kandevõimeks tuleb nii 1785kg. Peale nende plaanitud raskete asjade tuleb enamus koormat rataste vahelisele alale. Sellisel juhul koormab last ka pisut esisilda. Lõpptulemusena usun ikkagi esisilla suuremat kaalu, võrreldes tagasillaga.
Nii peaks lõpptulemusena olema siis tagatud pehme (vedrud normaalselt koormatud) kulgemine.
Arvutasin siin mõttes ka oma reisud ära. Mingi 30tuhat km peaks automatkaid ära tulema ja mingi aasta aega olen kokku reisudel elanud. See enamuses oli aga vene ajal ja siis oli autoelamu ainult unistus. Liikuriks sõiduauto ja sabas Skif käru. Sellest aastast ratastel elamisest tuleb kolme kuu tuuris kardivõistlustel olemist. Siis oli põhielamuks Shevi Van buss. Nii, et tegelikult mul autoELAMU kogemus puudub.
Väljapoole staffi panemist olen kaalunud. Minu versioonis jäi võimaluseks ainult "seljakott" ja/või rolleri/jalgratta kandja.
Ette pole kusagile panna midagi. Külgedele panek hakkaks takistama peeglite vaadet. Katusele panek muudaks kõrguse kohe laevas "ülekabariidiliseks". Praegu kõrguseks just paras 2,4 m. Muidugi on võimalus mingi äravõetav plate üles nipitada. Nimelt, kui minna kusagile laevaotsa peale, siis plate jätta koju.
"Seljakotist" ongi nüüd paras aeg rääkida. Nimelt, kui keegi soovib vahetada suurt pakikasti väiksema vastu, siis nüüd oleks see võimalus. Mulle sobiva asjaga saame kindlasti kaubale. Minu oma laius on 190cm ja kõrgus 65cm. Kastis kaks ballooni kohta. Laius varjab minu auto tuled ära. Muidugi jääb võimalus pakikasti külge panna lisatuled ja siis need kärupistikusse ühendada.
WC plaanin ikka kusagile mahutada. Vajadusel ikkagi võimalus häda ära ajada. Dussiruumi ei tule. Võibolla panen kraani vahele pika voolikuga käsidussi. Ukse/akna taga saab siis kuidagi ikka pesta.
Telki pole mul vaja ka soetada, kuna see juba olemas. Valikus on kolm telki, mis käivad auto külge ja mitmed individuaalsed variandid. Ilmselt läheb käiku üks väiksematest telkidest. Suure jaoks pole autol pikkust piisavalt.
Kaubiku järgi mul vajadus puudub, ajan asjad ära kastikaga. Sellepärast ka statsionaarse elamu ehitan. Tegelikult puudub ka vajadus selle elamu järgi. Nagu sa aga väga õigesti mainisid, käed lihtsalt sügelevad. Äkki peaks hoopis mingit rohtu ostma