21-10-2008, 09:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2008, 09:53 AM ja muutjaks oli vdp.)
Teine sarnane nimekiri on siin: http://www.ajovalo.net/Varusteet.htm, kes viitsib, võib võrrelda kas andmed klapivad.
Paar vigast aastaarvu jäi endalegi silma, näiteks elektriauto oli olemas juba 19. sajandi keskpaigas, esimeseks nelikveoliseks loetakse 1900. aasta Lohner-Porschet (4 elektrimootorit) või 1903. aasta Spykerit jne.
Raske uskuda, et keskmootor oli esmakordselt 1961. aastal Matral. Esiteks hakata Matra-nimelisi sõiduautosid tootma 1965. Teiseks võib vähemalt minu loogika järgi) ka sajandi esimeste kümnendite autosid, millel on radiaator esisilla kohal ja mootor sellest tagapool, keskmootoriga autodeks nimetada. Ja kui mu loogika korrektne pole, siis leiab kindlasti ka esimeste autode aegadest, kui sõlmede klassikaline asetus veel välja polnud kujunenud, igasuguste erinevate mootoriasetustega sõidukeid.
Paar vigast aastaarvu jäi endalegi silma, näiteks elektriauto oli olemas juba 19. sajandi keskpaigas, esimeseks nelikveoliseks loetakse 1900. aasta Lohner-Porschet (4 elektrimootorit) või 1903. aasta Spykerit jne.
Raske uskuda, et keskmootor oli esmakordselt 1961. aastal Matral. Esiteks hakata Matra-nimelisi sõiduautosid tootma 1965. Teiseks võib vähemalt minu loogika järgi) ka sajandi esimeste kümnendite autosid, millel on radiaator esisilla kohal ja mootor sellest tagapool, keskmootoriga autodeks nimetada. Ja kui mu loogika korrektne pole, siis leiab kindlasti ka esimeste autode aegadest, kui sõlmede klassikaline asetus veel välja polnud kujunenud, igasuguste erinevate mootoriasetustega sõidukeid.
Rover 3500 - European Car of the Year 1977