26-10-2008, 13:22 PM
41Degree Kirjutas:... näiteks pimedas minule meeldibki rekka taga sõita. Eriti Tallinn-Tartu maanteel. Karva võrra suurem lootus ellu jääda ning närvid säilivad paremini
Lisaks egole on rekka tega sõitmisel veel üks oluline miinus. Nimelt kui tee on märg või kasvõi õrnalt märjapoolne, siis kastab seesinane suur sõiduvahend Su paratamatult uduveega pidevalt üle. Kuna meie teed on kõike muud kui puhtad (eriti talvel järavad naastrehvid teematerjali ikka palju üles) on tegemist tegelikult poriveega või millegi veel hullemaga. Tõmba kergelt käega üle niiviisi mustunud auto esiosa ja käsi saab tökatmustaks (mida tihti ei eemalda ka mitte seep, vaid vaja on õliste käte puhastusainet vms).
Teel "mustaja" järgi pead aga esmalt oma kojamehi iga paari minu tagant töös hoidma ning tuuleklaasivett kulutama (isegi kuni liiter-paar võib Tallinn-Tartu otsa peale seda kokku minna). Ning teiseks toimub sama protsess esituleklaasidega, kus ei aita aga muud, kui auto tee äärde seisma, kalts välja ja tuled puhtaks. ÜLIVÄGA sant on just pimedal ajal mustunud tuledega sõita, eriti veel, kui uduvihma sajab.
Sõiduauto järel sõites tavaliselt see viimane nii palju ollust Sulle näkku ei pritsi. Veoauto "udu" võib ulatuda tihti mõnesaja meetri kaugusele või kaugemalegi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18