28-10-2008, 11:15 AM
Sõna sekka.
Kuna auto endine asukoht oli mu hoovis kaskede all, siis vastaks üles kerkinud küsimustele.
Spidomeetri kellad: need on vahetatud. Vanal oli mingi rike.
Kere on 90-ndate alguses remonditud. Poolraamid on alles siiani. Tookord vahetati välimised karbid, esitiivad, esimesed uksed. Keevitati põhja jms.
Koos kerega läbis ka mootor kap remondi, peale seda sõitnud 26000 km. Mina sõitsin temaga 16000 km aastatel 2002-2004. Peal on Þiguli karbuss "otsitud" düüsidega eesmärgiga säästa kütust. TÜV-e läbides oli näiteks CO tase alla 1%, kütust võttis maanteel 7.5 l/100 km. Küttesegu oli võibolla pisut lahja. Seisma jättes kippus tekkima hõõgsüüdet. Huvitaval kombel tankisin ükskord Lõuna-Eestis A76-e (tookord nimetati seda vist A80?) ja siis hõõgsüüdet ei tekkinud.
Teadaolevalt ei ole auto ka eksport variant. Ostetud uuena komisjoni poest, kuna eelmine omanik oli tüdinenud autoostu järjekorras olemisest. Osteti just Moskvich, sest 1976. a. tundus eelmisele omanikule 2140 moodsam ja kihvtim kui Þigulid.
Seisma jäi seetõttu, et ülevaatust küljekarpidesse roostetanud aukudega auto ei saa.
Uus omanik tahtis autot, mida putitada, käima panna. Ühesõnaga konstruktorit, millega vabal ajal tegeleda ja kogemusi hankida. Selleks on see auto väga hea. Nagu mosse ikka, on tal erinevaid tehnilisi vimkasid juba enne seisma jäämist, rääkimata uutest, mis seismisega juurde tulnud.
Sellest autost ei saa muidugi briljantset 1976. a. mosset, selleks on teda liiga palju sihtotstarbekohaselt kasutatud, kuid mõistlike kulutuste piires on teda ülevaatuskõlbulikuks võimalik viia küll. Soovin uuele omanikule selleks püsivust ja tahet auto vähemalt koduhoovi piires sõitma panna.
Edu.
Kuna auto endine asukoht oli mu hoovis kaskede all, siis vastaks üles kerkinud küsimustele.
Spidomeetri kellad: need on vahetatud. Vanal oli mingi rike.
Kere on 90-ndate alguses remonditud. Poolraamid on alles siiani. Tookord vahetati välimised karbid, esitiivad, esimesed uksed. Keevitati põhja jms.
Koos kerega läbis ka mootor kap remondi, peale seda sõitnud 26000 km. Mina sõitsin temaga 16000 km aastatel 2002-2004. Peal on Þiguli karbuss "otsitud" düüsidega eesmärgiga säästa kütust. TÜV-e läbides oli näiteks CO tase alla 1%, kütust võttis maanteel 7.5 l/100 km. Küttesegu oli võibolla pisut lahja. Seisma jättes kippus tekkima hõõgsüüdet. Huvitaval kombel tankisin ükskord Lõuna-Eestis A76-e (tookord nimetati seda vist A80?) ja siis hõõgsüüdet ei tekkinud.
Teadaolevalt ei ole auto ka eksport variant. Ostetud uuena komisjoni poest, kuna eelmine omanik oli tüdinenud autoostu järjekorras olemisest. Osteti just Moskvich, sest 1976. a. tundus eelmisele omanikule 2140 moodsam ja kihvtim kui Þigulid.
Seisma jäi seetõttu, et ülevaatust küljekarpidesse roostetanud aukudega auto ei saa.
Uus omanik tahtis autot, mida putitada, käima panna. Ühesõnaga konstruktorit, millega vabal ajal tegeleda ja kogemusi hankida. Selleks on see auto väga hea. Nagu mosse ikka, on tal erinevaid tehnilisi vimkasid juba enne seisma jäämist, rääkimata uutest, mis seismisega juurde tulnud.
Sellest autost ei saa muidugi briljantset 1976. a. mosset, selleks on teda liiga palju sihtotstarbekohaselt kasutatud, kuid mõistlike kulutuste piires on teda ülevaatuskõlbulikuks võimalik viia küll. Soovin uuele omanikule selleks püsivust ja tahet auto vähemalt koduhoovi piires sõitma panna.
Edu.