29-10-2008, 01:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2008, 01:14 AM ja muutjaks oli motamees.)
Suured tänud Janka'le väga põhjalike õpetuste eest.
Eks ma katsun neid kogemusi, vastavalt võimalustele, kasutada.
Loomulikult kasutan neid kahekordseid kuudi aknaid. Selleks saigi tagaluuk kinni pandud. Muidu poleks sinna midagi mahtunud.
Ühekordsele katuseluugile sai ka lahenduse. Tänud Korvimehele selle idee eest. Nimelt panen sinna silikoniga peale topelt pleksiklaasi. Eelnevalt muidugi paenutaud/vormitud.
Eks selle kaalujaotuse asja pärast peab vahepeal ka kaalul käima. Kui tühi auto on 50/50, siis sõites ongi juba esisild veidi rohkem. Kolm inimest ju ees istumas. Tagasilla koormus peab aga olema ka piisav. Tühja kongiga sõites on vedrud nii kõvad, et laeplekk otse laksub aukudest läbi sõites. Koormaga palju parem.
Seda LED valguse asja juba katsetasin. Kuudil on asendatud paljud pirnid nendega. Panin tähele, et üldvalguse jaoks on parem kasutada kollaseid LEDe. See on nagu soojem valgus. Kindlasti tuleb panna ka tavalisi pirne mõned. Osa valgusteid tuleb päevavalgustorudena.
Külmkapp ongi kolmesüsteemne. Juhtmeid tuleb vedada jah üksjagu.
Aku pinge kontrollimiseks on süsteem olemas. Nupule vajutades näitavad LEDid laetusastet. Süsteemis sees ka ampermeeter ja ümberlüliti käru/auto akule. Ammu enne käru toomist tegin valmis akulaadija. On mõttes olnud ka kahesüsteemse (teeb 220v ja laeb ka akut) inverteri soetamine.
Ahjust- Lisaventikaid ei taha eriti panna. Kui on ikka vaja sooja, siis peab ka ringluspump käima. Süsteemis on kaks ringluspumpa. Üks on 220v olemasolul ja teine 12v jaoks. Kui etteantud toa temp on saavutatud, siis jääb ringluspump seisma. Tosooli keemaminekut pole vaja karta, selleks on teine andur, mis gaasi ooteresiimi lülitab. Samalt ahjult saab sooja vee.
Eks seda soojustuse asja näe siis, kui valmis on (jääpurikad). Panen niipalju, kui parasjagu võimalik. Kindlasti jääb mõnda kohta väheks. Soojustuse pärast ei hakka ka koguaeg küürakil bussis liikuma. Mul ikka põhiliselt suvine versioon.
Veevärgi jaoks pump olemas. Surve saavutamisel lülib ennast ise välja. Nagu mingi minihüdrofor.
Esialgu proovin mingi 120 A/h kasutatud akuga. Sulfateerumisest saab jagu. Kui ikka kuidagi sellega ei saa, eks siis peab ostma mingi spets aku. Telekast proovin niikaua, kui võimalik hoiduda - ega vist ikka ei õnnestu
Eks ma katsun neid kogemusi, vastavalt võimalustele, kasutada.
Loomulikult kasutan neid kahekordseid kuudi aknaid. Selleks saigi tagaluuk kinni pandud. Muidu poleks sinna midagi mahtunud.
Ühekordsele katuseluugile sai ka lahenduse. Tänud Korvimehele selle idee eest. Nimelt panen sinna silikoniga peale topelt pleksiklaasi. Eelnevalt muidugi paenutaud/vormitud.
Eks selle kaalujaotuse asja pärast peab vahepeal ka kaalul käima. Kui tühi auto on 50/50, siis sõites ongi juba esisild veidi rohkem. Kolm inimest ju ees istumas. Tagasilla koormus peab aga olema ka piisav. Tühja kongiga sõites on vedrud nii kõvad, et laeplekk otse laksub aukudest läbi sõites. Koormaga palju parem.
Seda LED valguse asja juba katsetasin. Kuudil on asendatud paljud pirnid nendega. Panin tähele, et üldvalguse jaoks on parem kasutada kollaseid LEDe. See on nagu soojem valgus. Kindlasti tuleb panna ka tavalisi pirne mõned. Osa valgusteid tuleb päevavalgustorudena.
Külmkapp ongi kolmesüsteemne. Juhtmeid tuleb vedada jah üksjagu.
Aku pinge kontrollimiseks on süsteem olemas. Nupule vajutades näitavad LEDid laetusastet. Süsteemis sees ka ampermeeter ja ümberlüliti käru/auto akule. Ammu enne käru toomist tegin valmis akulaadija. On mõttes olnud ka kahesüsteemse (teeb 220v ja laeb ka akut) inverteri soetamine.
Ahjust- Lisaventikaid ei taha eriti panna. Kui on ikka vaja sooja, siis peab ka ringluspump käima. Süsteemis on kaks ringluspumpa. Üks on 220v olemasolul ja teine 12v jaoks. Kui etteantud toa temp on saavutatud, siis jääb ringluspump seisma. Tosooli keemaminekut pole vaja karta, selleks on teine andur, mis gaasi ooteresiimi lülitab. Samalt ahjult saab sooja vee.
Eks seda soojustuse asja näe siis, kui valmis on (jääpurikad). Panen niipalju, kui parasjagu võimalik. Kindlasti jääb mõnda kohta väheks. Soojustuse pärast ei hakka ka koguaeg küürakil bussis liikuma. Mul ikka põhiliselt suvine versioon.
Veevärgi jaoks pump olemas. Surve saavutamisel lülib ennast ise välja. Nagu mingi minihüdrofor.
Esialgu proovin mingi 120 A/h kasutatud akuga. Sulfateerumisest saab jagu. Kui ikka kuidagi sellega ei saa, eks siis peab ostma mingi spets aku. Telekast proovin niikaua, kui võimalik hoiduda - ega vist ikka ei õnnestu