01-11-2008, 23:52 PM
CORRADOg60 Kirjutas:Põhimõtteliselt saaks sinna muidugi MAZi 6-se koos elektristarteriga paigaldada... Käivitaks nagu autot- lihtsalt võtmest.
See mõni sekund, mis starterikäivitusega masina käima saamise peale vähem kulub, küll minu arust mingi argument pole.
Pigem on siinkohal käivitusmootorivastastele mulje jätnud korda tegematta logu ja reguleerimatta käivitusmootori käimaajamise/ selle pealtnägemise kogemus.
Kirovetsi rehve sinna samuti ilma ümberehitusi tegematta ei pane...
maz 6ne on jah ainuke lahendus, kuidas seda romu korralikult liikuma saab.
See mootor veab ka madalatel pööretel ja jõuliselt.
Käivitusmootori kohapealt. Huiat sa viitsid iga 10 sek pärast seda seisata ja siis jälle käivitada. Ma dt75 peal näen seda kogu aeg. TA EI OLE ÖKONOOMNE MASIN. Samas väites, et temaga on hea töötada ka ei usu. 8h järjest pealistudes on taguots nii kandiline et võiks saekaatris laudu temast lasta. (tagumikust)
Käivitusmootor tasub end vaid siis ära kui hommikul käivitad ja õhtul seisab - vahepeal kogu aeg tuli takus. a'la kombainil.
Starteriga see jura jälle, et 2 suurt akut 160st need maksavad ka oma kopika. St 5-6k akude peale iga 4-5a tagant taguda on ka veidi nukker.
Rataste kohapealt võib alla panna kõike. Topelt rattad on ka olemas. (nende paneku komplektid). Kuid nendega oli ka see teema vist, et olid kõrvuti mistõttu kärp tõmbas mulda kiirelt täis ja rattad käisid all ringi.
Isegi kui panna need k700-k701 rattad alla see ei aita ju tema kaalu ega jõudluse juures. Ta on nõrk masin, ei suuda korralikult mingit haakeriista sikutada. Rippsüsteem on väga kaugel (kabiini asetus minu jaoks vilets)
Ainuke koht, kus t150k end veidigi õigustas oli kevadel kultiveerides (sedagi topeltratastega.) Või talvel lund lükates.
Tänapäeva lisavarustusest . Ämmale võid ka miniseeliku selga sikutada, kuid selle poolest ei saa ta veel teismeliseks.
Sorry kuid isiklikult ei poolda seda masinat ühesti otsast.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.