02-11-2008, 11:24 AM
unimüts Kirjutas:Käivitusmootori kohapealt. Huiat sa viitsid iga 10 sek pärast seda seisata ja siis jälle käivitada. Ma dt75 peal näen seda kogu aeg. TA EI OLE ÖKONOOMNE MASIN. Samas väites, et temaga on hea töötada ka ei usu. 8h järjest pealistudes on taguots nii kandiline et võiks saekaatris laudu temast lasta. (tagumikust)Mis mõte on masina seiskamisel 10sek-ks? Sellisele mõttele pole isegi veel tulnud...
Käivitusmootor tasub end vaid siis ära kui hommikul käivitad ja õhtul seisab - vahepeal kogu aeg tuli takus. a'la kombainil.
Starteriga see jura jälle, et 2 suurt akut 160st need maksavad ka oma kopika. St 5-6k akude peale iga 4-5a tagant taguda on ka veidi nukker.


Mis kurat on nii rasket/keerulist selles paari nupu/kangi liigutamises? Aega pole võtnud, aga julgen väita, et korras sooja masina käivitamisele üle 5-6sek-i küll ei kulu.
Ühes endises töökohas tähendas(ja väidetavalt tähendab siiani) ükskõik millise masina üle ca 5-10 mindi tühjalt tööle jätmine korraliku peapesu saamist ükskõik milliselt juhtkonna liikmelt.

