02-11-2008, 23:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2008, 23:16 PM ja muutjaks oli Meistrimees.)
ES 95 Kirjutas:Meistrimees Kirjutas:Kiitus neile, kes on vaevunud siia teemasse kirjutama. Kasutan masinat ju tegelikult ainult nädal aega sügisel ja kümmekond päeva kevadel. Põhjuseks ka ainult see, et saaks asja rutem tehtud. Õige see on, et võtab rohkem kütet kui mtz. Samas pole see vahe nii suur, kuna kasutan sellele masinale suht normaalseid haakeriistu. Adraks on nõuka ajal parimaks peetud tsehhi poolripp 5-ne, mis teeb töölaiuseks peaaegu 2,5 meetrit.Tuleb kergemini järgi kui kui vene 5*35. Kultivaator on ka tehtud 9-seks. Topeltratastele olen mõelnud, kuid künniks ärakistuda ka ei viitsiks. Samas olen vaherõngastest huvitatud, kuna jooks rattaid olemas. Tooks romulast mõne korraliku sõiduauto istme(mis tehtud inimese kere järgi ja toetaks ka selga) aga see peab olema väga õhukese konstruktsiooniga. Kabiini taguse ja rooli vahe on ikka suht väike. Millisel autol on sobiv iste?Kuidas sul adra kivikaitse vastu peab?Meie kandi omadel kunagi eriti hästi ei kestnud.Mul peaks olema mingeid tsehhi adra juppe,kuigi omal pole teda olnud.
Kivikaitse peab vastu, kuna tunnen oma põlde hästi. Olen aktiivselt tegelenud kivide eemaldamisega põllult. Kasutan selleks mtz-d metsakäruga. Kui oled loll ja järjepidev, siis pole see päev sügisel peale kündi põllud läbi sõita kokkuvõttes suur töö. Õnneks pole minu põlde eriliselt kividega õnnistatud ka.
Ma tahaks pidada enast ikka mõistlikuks meheks. Ja seda olenemata sellest, et olen truuks jäänud vene traktoritele. Tegemist ikka suuresti hobiga. Ja siiani pole pidanud peale ka maksma. Sellises mahus masinaid kasutades kui mina, siis lagunevad nad suht vähe. Remondi ja hoolduse peale kulub mõni aasta vähem, kui uute trektorite ühekordne "hooldus service" peale.