03-11-2008, 01:31 AM
Eks ma olen siin ikka joodnistanud ja "legodega mänginud" ka väheke. Mingi elektriskeem on olemas. Joonistasin ka mõõtkavas kongi põranda maha. Siis lõikasin välja mõõtkavas olemasoleva mööbli. Sättisin siis mööda põrandat seda mööblit igatepidi. Joonistasin ka kongi põrandale kriidiga asjad paika. kriipsude vahel on ju hea liikuda. Kui aga seinad laeni välja lähevad, siis on ruum hoopis teine. Õlad ju tunduvalt laiemad, kui jalad.
Veepaak tuleb statsionaarne. Lisakanistri koht tuleb ka jätta. Need peavad minema voodi alla.
WC tuleb, aga mitte eraldi ruumina. Pott tuleb kuhugi kappi panna nii, et ratastel välja tõmmata saab.
Sain siis täna niikaugele, et tõmbasin ühe seina juhtmed paika. Kõigepealt ajasin kõri läbi ülemise raamikarbi. Siis hakkasin juhtmeid sisse ajama. Esmalt 220v kaabel. Selle kaabli külge teipisin järk-järgult 6 madalpingejuhet. Siis lükkasin/tõmbasin kogu kupatuse läbi.
Vasakusse seina tuleb (eest tahapoole) gaasipliit (all gaasiahi), kraanikauss, köögi töölaud, riidekapp (riidepuudega), külmutuskapp (all ja ülal lihtsalt kapp) ja seejärel voodiosa.
Paremasse seina praeguste plaanide kohaselt (eest tahapoole) üks sõiduiste, keskütte katel, riidekapp, kolmnurkne nurgariiul/kapp (teleka jaoks), uks ja siis voodiosa.
Vasaku seina kaabeldus.
220v toide tuleb külmkapi jaoks ja kaks pistikupesa köögi töölaua jaoks.
Arvestuste järgi oleks vaja 4 madalpinge kaablit. Tagant ettepoole (kongi akust) üks 12v toide gaasipliita ventika toiteks ja valgustuse jaoks. Eest juhikohalt tahapoole üks lisagabariitulede jaoks (kongi ülemised tuled, ühtlasi ka seisutuled - sõltumatud teistest tuledest), üks külmkapi 12v toiteks (kasutatakse ainult sõidu ajal) ja kaks (üks oleks liialt peenike ja suurema ristlõikega poleks kõrist läbi mahtunud) kongi aku laadimiseks. Neid viimaseid tuleb mõistusega tarvitada. Kongi aku võib laadima panna alles peale mõningast sõitu. Siis on mootori aku juba laadinud. Kongi aku laadimisel peab külmkapi välja lülima. Muidu läheb koormus genekale liialt suureks. Kaks juhet jääb ettenägematute asjade jaoks reservi.
Natuke panin ka soojustust. Vahuga seina külge ja ka vahed kinni. Tugevdusribid/karbid lasen ka vahtu täis. Esimese hooga läks väheke paljuks. Pressis liiga palju välja. Nii läheb kulu liialt suureks.
Penot on hea mõõtu lõigata puidule põletamise rakisega. See traadist kaar seal "pliiatsi" otsas läheb tuliseks. Tõmba ainult mööda penot mõlemalt pool läbi ja murra pooleks. Pole mingit puru. Sellesama tulise kaarega plaanin ka gaasitoru süvendi peno sisse lõigata. Üks toru peab minema põranda alt läbi teisele poole.
Veepaak tuleb statsionaarne. Lisakanistri koht tuleb ka jätta. Need peavad minema voodi alla.
WC tuleb, aga mitte eraldi ruumina. Pott tuleb kuhugi kappi panna nii, et ratastel välja tõmmata saab.
Sain siis täna niikaugele, et tõmbasin ühe seina juhtmed paika. Kõigepealt ajasin kõri läbi ülemise raamikarbi. Siis hakkasin juhtmeid sisse ajama. Esmalt 220v kaabel. Selle kaabli külge teipisin järk-järgult 6 madalpingejuhet. Siis lükkasin/tõmbasin kogu kupatuse läbi.
Vasakusse seina tuleb (eest tahapoole) gaasipliit (all gaasiahi), kraanikauss, köögi töölaud, riidekapp (riidepuudega), külmutuskapp (all ja ülal lihtsalt kapp) ja seejärel voodiosa.
Paremasse seina praeguste plaanide kohaselt (eest tahapoole) üks sõiduiste, keskütte katel, riidekapp, kolmnurkne nurgariiul/kapp (teleka jaoks), uks ja siis voodiosa.
Vasaku seina kaabeldus.
220v toide tuleb külmkapi jaoks ja kaks pistikupesa köögi töölaua jaoks.
Arvestuste järgi oleks vaja 4 madalpinge kaablit. Tagant ettepoole (kongi akust) üks 12v toide gaasipliita ventika toiteks ja valgustuse jaoks. Eest juhikohalt tahapoole üks lisagabariitulede jaoks (kongi ülemised tuled, ühtlasi ka seisutuled - sõltumatud teistest tuledest), üks külmkapi 12v toiteks (kasutatakse ainult sõidu ajal) ja kaks (üks oleks liialt peenike ja suurema ristlõikega poleks kõrist läbi mahtunud) kongi aku laadimiseks. Neid viimaseid tuleb mõistusega tarvitada. Kongi aku võib laadima panna alles peale mõningast sõitu. Siis on mootori aku juba laadinud. Kongi aku laadimisel peab külmkapi välja lülima. Muidu läheb koormus genekale liialt suureks. Kaks juhet jääb ettenägematute asjade jaoks reservi.
Natuke panin ka soojustust. Vahuga seina külge ja ka vahed kinni. Tugevdusribid/karbid lasen ka vahtu täis. Esimese hooga läks väheke paljuks. Pressis liiga palju välja. Nii läheb kulu liialt suureks.
Penot on hea mõõtu lõigata puidule põletamise rakisega. See traadist kaar seal "pliiatsi" otsas läheb tuliseks. Tõmba ainult mööda penot mõlemalt pool läbi ja murra pooleks. Pole mingit puru. Sellesama tulise kaarega plaanin ka gaasitoru süvendi peno sisse lõigata. Üks toru peab minema põranda alt läbi teisele poole.