04-11-2008, 15:55 PM
Mõtlesin, et lõpetan oma kunagi alustatud teema ära.
Kuna Eestist siiski abi ei saanud, siis sõitsin üle lahe Helsingisse Rovereid hooldavasse töökotta. Kogu probleem oli kollektori tihendis. Vahetati kollektori tihend ja pandi uus katalüsaator. Vana katalüsaator oli küll tutikas ja läbi sõitnud vaid 300km (ühest remondikohast teise), aga oli juba jõudnud vahepeal seest tühjaks põleda
Arvet nähes sain aru, miks soomlased eestis autot remontimas käivad - 24K. Ainus lohutus on see, et mul polnud muud väljapääsu... Nüüd on kõik korras, mis ongi ju peamine..
Kuna Eestist siiski abi ei saanud, siis sõitsin üle lahe Helsingisse Rovereid hooldavasse töökotta. Kogu probleem oli kollektori tihendis. Vahetati kollektori tihend ja pandi uus katalüsaator. Vana katalüsaator oli küll tutikas ja läbi sõitnud vaid 300km (ühest remondikohast teise), aga oli juba jõudnud vahepeal seest tühjaks põleda
Arvet nähes sain aru, miks soomlased eestis autot remontimas käivad - 24K. Ainus lohutus on see, et mul polnud muud väljapääsu... Nüüd on kõik korras, mis ongi ju peamine..