04-11-2008, 21:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2008, 21:38 PM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
Janek32 Kirjutas:24 volti starteri paigaldus käivitusmootori asemele ala 2tundi tööd.Pole ammu selliste ratsidega väga tegelenud, ehk valgustad selle 24Vstarteri paigalduse osas. Mida selleks tegema peab?
Töökindlus käivitusmootoril.... naerukoht.
Korras/reguleeritud käivitusmootori töökindlusega pole ei endal ega tuttavatel küll mingeid probleeme olnud. Aga kui ei oska seda häälde panna, siis tõesti k...d end orikaks seal kõrval. Enda kogemuste põhjal kõige ebatöökindlam osa, mida sinna külge annab kruvida, on see kontaktivaba magneeto, millega pole lootustki, et asi alati kindlalt käivituks. Vana malli kontaktidega magneeto on samas üle prahi.
Naabrimehe vana MTZ-52 nöörist tõmmatav käivitusmootor on näiteks väga hea näide. Papil on tervis nii läbi, et ei ole enam see liigutamine eriti nobe ega ka eriti käbe sealt nöörist tõmbama. Samas küll kõrvalt näinud selle masina käivitamist. See on ikka väga harv juhus, kui papi peab rohkem kui korra tõmbama, et masin ellu ärkaks. Masin ise väliselt tõeline surm, aga töötab alati, kui vaja. Ja kui sai papile pakutud kunagi, et paneme sinna starteri, siis papi saatis meid lihtsalt kukele.