06-11-2008, 13:57 PM
valdo Kirjutas:Ma ei näe mitte ainsat nüanssigi mitte, kuidas korvi eemaldamine saab mõjuda liiklusohtusele negatiivselt.
Algselt spetsiaalselt korviga rattaks projekteeritud isenditel on ideoloogias teine rooliarhitektuur kui soolorattastel ja soolorattale korvi paigaldamine on lubatud, aga keelatud on kohe tehasest korviga väljunud masinal korvi eemaldamine. Sellepärast paljudes riikides on näiteks soolokasutuseks lubatud emmilistest vaid tehasest soolona väljunud eksemplarid - st vanadest vaid 18" ratastega soolo uraal.
Enamus ratastel, mida toodeti soolona ja korv oli nö lisavarustus, on raami ehitus loomulikult sooloratta oma ja seal mingit vahet ei tule, kuigi korviga juhitavus on veidikene sitem kui õigel korvimasinal. Selletõttu kasutatakse paljudel korvimasinatel kõvemate kasutajate poolt ka teisi sobivamaid esiharke või hargiprille.
Eks siin meie riigis, erinevalt paljudest teistest on keeruline ka külghaagise paigaldamine rattale, millel kohe seda küljes olnud ei ole - tavaline ark vastus on, et t "tehases pole ette nähtud".