13-11-2008, 23:08 PM
Killer666 Kirjutas:Siinkandis ka yks tavainimene ostis eelmine v6i yleeelmine aasta samasuguse lazi , ei mäleta , mis ta sellest maksis , aga vist oli 20k.(v6i 40? , ei mäleta) aga välimuselt ja yleyldiseslt ilmelt palju korralikum , kui need kaks sammaldunud ja rohelist rootsu...:/ Väljanägemine oli nagu just oleks liinilt maha v6etud.
Kas lp. Albu tahab öelda , et siis koralikumaid eksemplare polnud kuskilt leida , et nii väsinud bussid ostis?
Sammalt pisut neil leidub jah aga vaatamata nende mitte-esinduslikule välimusele leian ma, et need on ühed paremini säilinud LAZid HETKEseisuga. Palun loetle mulle veel neist paremaid, kui neid alljärgnevalt ise kirjeldanud pole.
Vaata neid galeriisid, kus peaks olema viimaste aastate pilte LAZidest:
http://www.automoto.ee/galerii/view_albu...me=album03
http://www.automoto.ee/galerii/view_albu...paz&page=1
Siin tuleb arvestada, et korralik Haapsalu õppesõidubuss on metalliks läinud ja enamik on siiski halvema seisukorraga kui Antsla omad, ammugi vene märgiga isendid. Parema seisukorraga 695N-d kui Antsla omad on end. Tartu õppebuss 020TCN, mis oli müügis aga siis kadus (kas Su tuttav ostis selle?) (mulle ei sobi eelnev õppebussiks olek, nt ka tagaaknad kinni löödud) ja Jõgevamaa 086ACK, mille kohta ma ei tea öelda, kas kus see hetkel on. Keegi teab? Veel on enam-vähem korras, kuid mootoririkkega 919AHC. Olen seda vaatamas käinud... Igati heas seisus LAZi sai JJVV ja selle üle on mul väga hea meel! Kuna Antsla omad olid kõige kiiremini saadavad, siis valisin need. Kuigi teised mainitud on pildil pealevaadates ilusamad, peitub ka neis kindlasti palju remonti vajavat. Suur töö on ees mistahes vana bussi ostes, et see sõitu saada. Iga aastaga muutub aga vana buss väärtuslikumaks. Kes vana bussi väärtuslikkust hinnata ei oska, tegelegu muude asjadega aga tore näha, et enamik ikka oskab!