16-11-2008, 23:17 PM
Aspelund Kirjutas:Üks asju, mida veel praegu tasuks teha, on osta kast roostes mutrite töötlemiseks mõeldud aerosooli ja sellega kõik veermiku poltliited vähemalt paar korda üle käia. Nii on lootust siis, kui asju vaja lahti keerata, nende avanemisele.
Niipalju seda ei lähe. Miski 1-2 pudelit MoS2 vast.
Kui mina soetasin endale GAZ-51 (ja teadsin ja see jääb VÄGA pikaks seisma-ootama), siis mögisin sellesamaga ära viimaseni KÕIK selle liikuri polt- ja muud ühendused, st mitte ainult veermiku omad. Võib-olla mõni liide, millele ligi ei pääsenud, jäi määrimata, aga mitte palju.
Seda ainet kulus mul veidi üle poole potsiku - üle jäi seda mitme jalgratta jäänuste ja muugi jaoks veel...
Ega LAZil neid keermesliiteid siis kordades ka palju rohkem ka ei ole kui 51-l...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel