17-11-2008, 17:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2008, 17:42 PM ja muutjaks oli nymmik.)
Jesper Kirjutas:Jahutuse organiseerimise juures on tähtis et õhuvõtukanali algus oleks kõrgrõhualas, õhuvool aeglustuks sisselaskeava ja radiaatori vahel ning õhu väljalase peale radiaatorit oleks madalrõhualas. See, mis sul seal põhja all toimub, sõltub eelkõige auto esiosa ja tuuletammi kujust, üldiselt ei tundu väga hea ideena, vähemalt kui sa oma disaini tuuletunnelisse testima ei lähe.
Nüüd kindlasti keegi kirjutab et linnaliini bussil on radiaator keskel ja põle häda miskit
Lisaks vihmase ilmaga kõhualt tõmbad kogu pasa radikasse st. igapäev radika puhastust
ette viimine oleks kõige parem, muidugi on lahendusi kus radikas on lapiti mootori peal.