17-11-2008, 22:01 PM
Eelnevates kirjutistes on paljugi õige küll, just see teat töödeks töökoja rentimine aga muidu taeva all olemine, millest korras bussile ei ole jah hullu midagi. Eks aeg näitab, kuidas see "kinnisvara" pool on, mis täpselt saab. Ainult hea kui avaldan oma plaani ja kuulen vastu teisi võimalusi, nii sünnibki kokkuvõttes parem plaan kui algne.
Alul mõtlesin ka korrastada 574 kui originaalsema välimusega, 580 jätta doonoriks, Taistoga rääkides oli näha, et mõlemad nagu võrdselt liiga heas seisus, et üks neist varuosadeks jätta. Kui kahte korraga ei saa, panustan 574-le, jättes 580 tervena tagavaraks, varuosad siis mujalt. Ehk siis plaanid on algselt paigas aga neid võib vajadusel jooksvalt muuta ja eks näis, mis sest asjast välja tuleb.
Alul mõtlesin ka korrastada 574 kui originaalsema välimusega, 580 jätta doonoriks, Taistoga rääkides oli näha, et mõlemad nagu võrdselt liiga heas seisus, et üks neist varuosadeks jätta. Kui kahte korraga ei saa, panustan 574-le, jättes 580 tervena tagavaraks, varuosad siis mujalt. Ehk siis plaanid on algselt paigas aga neid võib vajadusel jooksvalt muuta ja eks näis, mis sest asjast välja tuleb.