29-11-2008, 22:51 PM
TTÜ-l on mitu jama:
1) liiga laia haardega õppekavad - hakkad midagi põhjalikult õppima, jääd teistest maha, raske ainetest ühist tervikut leida
2) mõned ained, milles saab vaid 2..3 õhtupoolikut õppides hinde ,,5" ja
3) humanitaarained, mis 1,5..2,5 ainepunkti saamiseks võtavad 4-ainepunktiste (1 AP ~ 1 nädal õppimist) reaalainete töö.
4) tehnikaaladel on osakaal tugevasti meessoo kasuks (õrnemast soost tudengeid vähe)
ning mitu head omadust:
1) ,,arenguhüpped" - mitmete ainete läbimisel (informaatika, mattanalüüs, mehhatroonika) tundub asi alguses üsna lootusetu,
2) õpitu on reaalsuses rakendatav - (erinevalt keskkoolis õpitavast) saab teadmisi rakendada, näiteks mikrokontrollereid programmeerides, konsoole ja tigureduktoreid arvutades jne.
3) õppekava saab teatud ulatuses ise koostada, valides vabaõppe aineid,
4) suhteliselt palju matemaatikat - kui kõiki matemaatika-aineid semesterhaaval deklareerida, jätkuks 2 aastaks.
Selline on minu kogemus pärast 4 aastat elektroonika õppimist.
1) liiga laia haardega õppekavad - hakkad midagi põhjalikult õppima, jääd teistest maha, raske ainetest ühist tervikut leida
2) mõned ained, milles saab vaid 2..3 õhtupoolikut õppides hinde ,,5" ja
3) humanitaarained, mis 1,5..2,5 ainepunkti saamiseks võtavad 4-ainepunktiste (1 AP ~ 1 nädal õppimist) reaalainete töö.
4) tehnikaaladel on osakaal tugevasti meessoo kasuks (õrnemast soost tudengeid vähe)
ning mitu head omadust:
1) ,,arenguhüpped" - mitmete ainete läbimisel (informaatika, mattanalüüs, mehhatroonika) tundub asi alguses üsna lootusetu,
2) õpitu on reaalsuses rakendatav - (erinevalt keskkoolis õpitavast) saab teadmisi rakendada, näiteks mikrokontrollereid programmeerides, konsoole ja tigureduktoreid arvutades jne.
3) õppekava saab teatud ulatuses ise koostada, valides vabaõppe aineid,
4) suhteliselt palju matemaatikat - kui kõiki matemaatika-aineid semesterhaaval deklareerida, jätkuks 2 aastaks.
Selline on minu kogemus pärast 4 aastat elektroonika õppimist.