05-12-2008, 12:26 PM
Lugesin ühe taolise artikli läbi ja seal ei öelda, et peab pedaali põhjas hoidma, vaid seda võib teha, kui on valitud õige käik. Enamasti peetakse nendes juhistes silmas kuidas kiirendada liiklust takistamata! Seda selgitab ka asjaolu, et seda tänapäeval autokoolides õpetatakse. Linna tänavatele pole vaja massiliselt juhte, kes sõidaksid maksimaalselt kütet kokku hoides, vaid tagatud peab olema ka liikluse tõhusus, ristmike läbilaskevõime jne. Kogu mõte on hoida mootori pöördeid võimalikult madalal.
Sama näite võib tuua maksimaalse lubatud sõidukiiruse kohta. Kui see on näiteks 90 km/h, siis enamus juhte võtab seda nii, et peab sõitma 90-ga ja kui sõidad 70-ga, siis on põhjendamatult aeglane sõit. Ei pea! Juht, kes liigub teistest erineva kiirusega, peab lihtsalt arvestama teistega ja neile vajadusel teed andma.
Kui ei süveneta, siis tekivadki uued teooriad.
Sama näite võib tuua maksimaalse lubatud sõidukiiruse kohta. Kui see on näiteks 90 km/h, siis enamus juhte võtab seda nii, et peab sõitma 90-ga ja kui sõidad 70-ga, siis on põhjendamatult aeglane sõit. Ei pea! Juht, kes liigub teistest erineva kiirusega, peab lihtsalt arvestama teistega ja neile vajadusel teed andma.
Kui ei süveneta, siis tekivadki uued teooriad.