05-12-2008, 12:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2008, 12:40 PM ja muutjaks oli Jesper.)
neptuunus Kirjutas:Need teooriad tippkiiruse kiiremast saavutamisest ja ökonoomsusest on subjektiivsed ning analoogsed väidetega, et mida lühemaajaliselt pidurdada, seda vähem kuluvad pidurid.
Nii imelik kui see ka pole, siis lühemaajaliselt pidurdades kuluvad tõesti ka pidurid vähem
Via, ma ei viitsi seda kõike lahata hetkel, minuarust sa ajad asja liiga keeruliseks nii enda kui teiste jaoks. Aga siin on üks näitegraafik mis seob bsfc, pöörded ja koormuse (koormus on pmst gaasipedaali asend), võib-olla me räägime sama asja. Vabandan väikse reso pärast, aga ehk ikka on näha:
(punane sõõr on 0,42, kollane 0,45, roheline 0,50 jne)
BSFC on kütusekulu energiaühiku kohta: http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_speci...onsumption. Ehk mida väiksem number, seda parem kütusekulu.