12-12-2008, 22:07 PM
xyzwt Kirjutas:Mõistlik oleks omale selgeks teha, kuidas käib laagrite klassifikatsioon -jne blä blä blä
Kõik, kes autolaagrite teemal vähegi haritud, said aru, et jutt käib Ford T tagarattalaagrist ja selle ostmisest.
Kui nüüd tagasi tänapäeva tulla ja teemaalgataja poolt avatud muresse süveneda, siis selgub, et see laager näeb välja umbes niimoodi:
![[Pilt: bearingfront.jpg]](http://images.1aauto.com/samples/bearingfront.jpg)
Sisemõõt nagu oleks üks, aga välismõõt (mõõdud) on segane, kusagile on puuritud mingid augud, pressitud sisse tikkpoldid, asja teeb keerulisemaks veel absi hammasvöö + andur + automargi kohane pistik jne. SKF-i ( või kasvõi Optimal`i, FAG`i JNE, JNE) sellist asja mõõtude järgi küsima minna on suht totakas.
Ehk siis informatsioon, mis kodanik xyzwt postitas, muutus kasutuks alates aastast 1986. (mil A. Opel lasi müüki omega A, mille esirattalaager on sarnane ülalpool oleva pildiga...) Vitol asi ilmselt samalaadne.
Siinkohal, kodanikud, tahan taas küsida oma vana küsimust, et MIKS on vaja kõvatada teemal ,millest sa midagi ei tea ja pole ka kunagi kokku puutunud...?
Mina ntx. oskaks antud teemal sõna võtta, et hääle järgi on tõesti VÄGA raske vigast laagrit kindlaks teha (olenemata sellest kas on alles esimesed kulumistunnused või on laager täitsa läbi) ja et vedrutest tõstukil, tõepoolest, on parim. (kui ikka on keerdvedu). Ja antud situatsioonis on kõige targem kõigepealt viga üles leida ja siis odavaim laager osta. Milline on odavaim, ei oska hetkel öelda, sest mõnede eesti hulgiladude serverid öösel ei tööta...
Aga ma ei julge enam seda avaldada, sest vabalt tuleb mingi vend, kes väidab, et "Laagritel on ka erinevad täpsusklassid jne" , eriti nõukaajal...
Ja teemaalgataja jääb vastuseta.