21-12-2008, 11:22 AM
Legendid Talboti lagunemise kohta on tekkinud hooletute ja rumalate omanike tõttu. Julgen nii väita kahe auto kogemusest.
Ehitus on sel mootoril eripärane, kuid ei erine oluliselt tolle ajastu Renaultist. Tahab head kütust ja regulaarset hooldust. Käivitus hästi ja kütusekulu oli täitsa normaalne.
Mul on olnud endal Solara 1,3 ja õde sõitis 2 aastat 1510ga. Õe oma oli kuldaväärt auto. Kohe kahju oli müüa, kuid tema jaoks oli auto rool liig raske ja auto vahetati väiksema ning kergema vastu. Keegi sai endale sigaheas korras oleva 1510...
Talbotil on ees torsioonvedrustus. Sigamugav ja talub hästi meie teedeks nimetetavat autode testrada. Aga kui õõtsapuksid kord läbi kulusid, siis...
Ragisevate poolteljeotstega sõitsin mina 50 kkm ja minust jäi see auto sõitma. Paari aasta järel kohtasin oma autot, siis juba kolmanda peremehega ja ikka olid samad teljed all. Niipalju siis "ohtlikust" raginast. Aga närvidele käis küll...
Varuosade saadavus on vast ainus tõeline probleem. Tõupuhta prantsuse autona on ta kokku laotud parajasti letilolnud kaubast. Seega pidi varosa tellima minnes olema õige jupp näpu vahel ja palju kannatust, kuna esimese hooga kippus tulema vale jupp. Samas olid kuluosad odavad...
Remontimine oli huvitav... Ehtprantslaslikult oli auto kokku pandud suhteliselt ebaloogiliselt. Mõni väljamahtuma pidav jupp ei mahtunud kohe kudagi selleks ettenähtud avast läbi. Kõige ebameeldivam hetk oli see, kui tagaõõtshoob korrosioonikahjustuse tõttu läbi vajus. Kusjuures tõi lääpas rattaga Pärnust koju, nii 90 km...
MInu mälestustesse on Solara jäänud sooja (tõesti sooja, ka pakasega), ruumika, mugava ja oma suuruse kohta ökonoomse, kuid uimase autona.
Ja rool oli tõesti raske, eriti kohapeal keeramisel.
Ehitus on sel mootoril eripärane, kuid ei erine oluliselt tolle ajastu Renaultist. Tahab head kütust ja regulaarset hooldust. Käivitus hästi ja kütusekulu oli täitsa normaalne.
Mul on olnud endal Solara 1,3 ja õde sõitis 2 aastat 1510ga. Õe oma oli kuldaväärt auto. Kohe kahju oli müüa, kuid tema jaoks oli auto rool liig raske ja auto vahetati väiksema ning kergema vastu. Keegi sai endale sigaheas korras oleva 1510...
Talbotil on ees torsioonvedrustus. Sigamugav ja talub hästi meie teedeks nimetetavat autode testrada. Aga kui õõtsapuksid kord läbi kulusid, siis...
Ragisevate poolteljeotstega sõitsin mina 50 kkm ja minust jäi see auto sõitma. Paari aasta järel kohtasin oma autot, siis juba kolmanda peremehega ja ikka olid samad teljed all. Niipalju siis "ohtlikust" raginast. Aga närvidele käis küll...
Varuosade saadavus on vast ainus tõeline probleem. Tõupuhta prantsuse autona on ta kokku laotud parajasti letilolnud kaubast. Seega pidi varosa tellima minnes olema õige jupp näpu vahel ja palju kannatust, kuna esimese hooga kippus tulema vale jupp. Samas olid kuluosad odavad...
Remontimine oli huvitav... Ehtprantslaslikult oli auto kokku pandud suhteliselt ebaloogiliselt. Mõni väljamahtuma pidav jupp ei mahtunud kohe kudagi selleks ettenähtud avast läbi. Kõige ebameeldivam hetk oli see, kui tagaõõtshoob korrosioonikahjustuse tõttu läbi vajus. Kusjuures tõi lääpas rattaga Pärnust koju, nii 90 km...
MInu mälestustesse on Solara jäänud sooja (tõesti sooja, ka pakasega), ruumika, mugava ja oma suuruse kohta ökonoomse, kuid uimase autona.
Ja rool oli tõesti raske, eriti kohapeal keeramisel.