21-12-2008, 15:31 PM
Veel üks faktinäide:
Vectra A, 1,8 monopritse, ühe nukaga, EGR-ivaba. Kütusekulu 100-le umbes 5,4l maanteel.
66kw.
Vectra B, 1,8 topeltnukaga Ecotec, EGR + muud keskkonnasäästu jurad (nagu katieelsoojendus jne).
85kw, kuna 16 klappi annavad olulise jõulisa. Kütusekulu maanteel samuti 5,4l, KUIGI võiks olla oluliselt väiksem, aga väidan, et EGR tõmbab selle alla...
Autode massid sarnased. Ise omanud püsikasutuses mõlemat, seega numbrid pole õhust, vaid rahakotist.
Vectra A, 1,8 monopritse, ühe nukaga, EGR-ivaba. Kütusekulu 100-le umbes 5,4l maanteel.
66kw.
Vectra B, 1,8 topeltnukaga Ecotec, EGR + muud keskkonnasäästu jurad (nagu katieelsoojendus jne).
85kw, kuna 16 klappi annavad olulise jõulisa. Kütusekulu maanteel samuti 5,4l, KUIGI võiks olla oluliselt väiksem, aga väidan, et EGR tõmbab selle alla...
Autode massid sarnased. Ise omanud püsikasutuses mõlemat, seega numbrid pole õhust, vaid rahakotist.