21-12-2008, 23:25 PM
Neid 500-seid partiisid teevad suured ettevõtted, kus töö tehakse ära arvutijuhtimisega tööpinkidega ... tööpingi juhtprogrammi koostamine, tööristade kinnitamine koos offsetide-nullpositsioonide mahamärkimisega võtab palju aega - sellest ka selline minimaalne kogus (seadistamine kallis, töö odav).
Samas leidub Eestis päris palju töökorras nõukogue aegseid hammbalõike pinke - enamasti on nad mõeldub suure mooduliga (2-5) hammasrataste tegemiseks, kuid 0.5 mooduliga hammasrattad peaks sealt veel küllaltki talutavad tulema.
Lihtsalt tuleb mingi nõukogudeaegse kek'i-mek'i jäänuk üles otsida ja pensionieelikust joodik-treialil hammasratas ära lasta teha ... neile peab töö täpselt ette ütlema, mitu hammast, mis moodul, jne - iseseisvat mõtlemist neil enamsti pole liigse etanooli tarbimise tõttu.
Kes selliseid teab, andku teada - ehk saab mõni teinegi veel nii abi oma auto varuosa probleemidele.
Samas leidub Eestis päris palju töökorras nõukogue aegseid hammbalõike pinke - enamasti on nad mõeldub suure mooduliga (2-5) hammasrataste tegemiseks, kuid 0.5 mooduliga hammasrattad peaks sealt veel küllaltki talutavad tulema.
Lihtsalt tuleb mingi nõukogudeaegse kek'i-mek'i jäänuk üles otsida ja pensionieelikust joodik-treialil hammasratas ära lasta teha ... neile peab töö täpselt ette ütlema, mitu hammast, mis moodul, jne - iseseisvat mõtlemist neil enamsti pole liigse etanooli tarbimise tõttu.
Kes selliseid teab, andku teada - ehk saab mõni teinegi veel nii abi oma auto varuosa probleemidele.