23-12-2008, 00:37 AM
Kui nüüd ukse külge panemise järgi vaadata, siis peaks lisaistmed ikka taha panema.
Auto külg on kumer. Ülalt läheb kitsamaks. Uks on aga täiesti sirge. Kui uks panna taha, siis teda "uputada" ei saa. Jääbki ülalt ja alt inetult punni välja. Kui uks keskosast uputada, siis ei käi ta täiesti lahti. See aga jääb segama.
Ees on aga nagunii selle koha peal punn. Kui nüüd see punn ära kasutada, siis saab ust keskosast uputada kumeruse sisse ja uks käib ikkagi 180 kraadi lahti. Väljaulatuv osa ülalt ja alt on väike ja olemasolev väljaehitis petab sellegi ära.
Tegin joonise tagant/eest ja tõmbasin punase joonega ukse sirge.
Tagumise 90 kraadise lahtiminekuga võiks veel kuidagi leppida. Omad inimesed teavad seda ja rohkem lahti ei kangutagi. Tuleb aga mõni külaline ja keereb kogemata ukse hinged katki. Jõu õlg selle koha peal on väga suur ja uks on nõrguke.
Siin siis näha, kuidas käiks lahti esiuks ja tagauks.
Auto külg on kumer. Ülalt läheb kitsamaks. Uks on aga täiesti sirge. Kui uks panna taha, siis teda "uputada" ei saa. Jääbki ülalt ja alt inetult punni välja. Kui uks keskosast uputada, siis ei käi ta täiesti lahti. See aga jääb segama.
Ees on aga nagunii selle koha peal punn. Kui nüüd see punn ära kasutada, siis saab ust keskosast uputada kumeruse sisse ja uks käib ikkagi 180 kraadi lahti. Väljaulatuv osa ülalt ja alt on väike ja olemasolev väljaehitis petab sellegi ära.
Tegin joonise tagant/eest ja tõmbasin punase joonega ukse sirge.
Tagumise 90 kraadise lahtiminekuga võiks veel kuidagi leppida. Omad inimesed teavad seda ja rohkem lahti ei kangutagi. Tuleb aga mõni külaline ja keereb kogemata ukse hinged katki. Jõu õlg selle koha peal on väga suur ja uks on nõrguke.
Siin siis näha, kuidas käiks lahti esiuks ja tagauks.