24-12-2008, 15:49 PM
Sai siis eile EGR torule punn ette pandud ja tõesti näitab kompuuter 90 km/h
sõites 0,4L väiksemat kulu.Samuti vähenes tühikäigul kulu 0,2L.
Kas kulu ka praktikas muutus selgub siis kui paak tühi.
Seda liigutust ajendas tegema sõbra samasugune auto,mis ei saanud enam
kuidagi ülevaatuselt läbi.Kollektori,vahejahuti ja plokikaane avad olid ikka
metsikult nõge täis.Samuti oli kinni jäänud turbol labade keeramise mehhanism.Kes seda saasta korra maha on ajanud see teab et tegemist pole hea tööga.
Veel tekkis küsimus,et milleks on VAG diislitel õhuklapp?
Loogiliselt mõeldes pole ju diislil õhuklappi vaja?
sõites 0,4L väiksemat kulu.Samuti vähenes tühikäigul kulu 0,2L.
Kas kulu ka praktikas muutus selgub siis kui paak tühi.
Seda liigutust ajendas tegema sõbra samasugune auto,mis ei saanud enam
kuidagi ülevaatuselt läbi.Kollektori,vahejahuti ja plokikaane avad olid ikka
metsikult nõge täis.Samuti oli kinni jäänud turbol labade keeramise mehhanism.Kes seda saasta korra maha on ajanud see teab et tegemist pole hea tööga.
Veel tekkis küsimus,et milleks on VAG diislitel õhuklapp?
Loogiliselt mõeldes pole ju diislil õhuklappi vaja?