01-01-2009, 21:18 PM
Tere ja Head Uut Aastat kõigile,
Ei tahtnud sellise väljendusega tõesti nipsakas tunduda, stretch, vabandust.
Saan su lauseehitusest ridade vahelt aru, et see toru pidi ikkagi sirge olema - eks?
Ma ise ka usun, et see nii olema peab, kuna ma ei suudaks Jawa tehase inseneride seisukohalt ühtki põhjust välja mõelda, miks teha see toru kõver, kui juba jalaraudade endi kinnitustorud peavad nagunii tootmisel painutusoperatsioonid läbima - seega tekiks mõttetu (loe kallis) lisaoperatsioon, mida saaks ju jalaraua kinnitustorudele enam kõverust andes vältida. Seega ajasin toru sirgeks, nagu öeldakse.
Kuid värv. Uuel nädalal läheb raam liivapritsi ja sealt edasi peab toimima kiirelt. Seega tuleb valmis varuda vähemalt kruntvärv, aga parem oleks ka kattevärvi pealekandmine kohe teha - efektiivsus ennekõike.
Kas ma võin osta mingi helepunase kruntvärvi ning selle peale De Beer'i "Volvo 117" ja loota, et ta saab hea? Või on siinsel rahval paremaid soovitusi?
Aitäh!
Parimate soovidega,
Tauno
Ei tahtnud sellise väljendusega tõesti nipsakas tunduda, stretch, vabandust.
Saan su lauseehitusest ridade vahelt aru, et see toru pidi ikkagi sirge olema - eks?
Ma ise ka usun, et see nii olema peab, kuna ma ei suudaks Jawa tehase inseneride seisukohalt ühtki põhjust välja mõelda, miks teha see toru kõver, kui juba jalaraudade endi kinnitustorud peavad nagunii tootmisel painutusoperatsioonid läbima - seega tekiks mõttetu (loe kallis) lisaoperatsioon, mida saaks ju jalaraua kinnitustorudele enam kõverust andes vältida. Seega ajasin toru sirgeks, nagu öeldakse.
Kuid värv. Uuel nädalal läheb raam liivapritsi ja sealt edasi peab toimima kiirelt. Seega tuleb valmis varuda vähemalt kruntvärv, aga parem oleks ka kattevärvi pealekandmine kohe teha - efektiivsus ennekõike.
Kas ma võin osta mingi helepunase kruntvärvi ning selle peale De Beer'i "Volvo 117" ja loota, et ta saab hea? Või on siinsel rahval paremaid soovitusi?
Aitäh!
Parimate soovidega,
Tauno