04-10-2001, 19:25 PM
V8 & tavapärasest võimsamad mootorid üldlevinud Venemaise sõiduki peal on iseenesest küllalt huvitavad versioonid. Kuna tõesti ilmselt on tegemist väikeseeriatega, ei ole sellised sõidukid tavakodanikele üldiselt kättesaadavad. Ahvatlev oleks omada tehase V8 Volgat (nt. 3102 ja Gaz 14 mootor), aga kindlasti on selline auto ka väärilise hinnaga (haruldus), siis ilmselt asi jääbki (pikemaks ajaks?) lihtsalt mõtte & soovi tasemele.
Gaz 51 mootorite puhul olen ise samuti tihti kuulnud vastupidavuse probleemidest. Kokkujooksmine (eriti kui kasutati autot raskel koormusel)oli ikka küllalt tavaline nähtus, võimalik et tõesti on tegemist juba algse konstruktsiooni veaga. Olen kuulnud ka nn. \"kõvade terasrõngaste\" teatud vastupidavuse eelistest, kuid mootorimehed on vahel väitnud, et mootoriplokk kulub tunduvalt kiiremini, kui \"pehmete\" rõngaste kasutamisel.
Gaz 51 mootorite puhul olen ise samuti tihti kuulnud vastupidavuse probleemidest. Kokkujooksmine (eriti kui kasutati autot raskel koormusel)oli ikka küllalt tavaline nähtus, võimalik et tõesti on tegemist juba algse konstruktsiooni veaga. Olen kuulnud ka nn. \"kõvade terasrõngaste\" teatud vastupidavuse eelistest, kuid mootorimehed on vahel väitnud, et mootoriplokk kulub tunduvalt kiiremini, kui \"pehmete\" rõngaste kasutamisel.
