05-01-2009, 18:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2009, 10:47 AM ja muutjaks oli gruppen.)
Muide - kas Sul peale puitkabiini on olemas ka tolle ajastu auto raam (kronsteinidega hoobamortidele), silestange, vanatüübilised rihveldet astmelauad, "ülajõnksuga" kollektor, kaherihmalise rihmülekande detailid, vanakinnitusega õli peenfilter (plokikaane küljele), karburaator K-49, astmelise kaanega õhufilter jm iseloomulikku?
[/quote]
Hoobamortidega raam olemas (uued amordid ka) , noh tegelikult üks kronstein raami küljest ära nii, et tuleb see sinna uuesti "istutada". Silestange on praegu ajamises - ehk saan selle. Ülajõnksuga kollektor olemas (peaks olema selle jaoks see jõnks sees, et klaaskupliga bens. pump üle ei kuumeneks, bens. ei aurustuks ja masin töötaks - on mul õigus?), kaherihmalise rihmaülekandega peaks ka hakkama saama, vanakinnitusega õli peenfiltri kohta ma kindel ei ole, kuid õnneks on mul ligipääsetav üks ait ja aidapealne majapidamises kus kõik 3 perepoega on alustanud sõitmist Gaz-AA-dega(rahvakeeli vähemalt) ja sealt kõikide mudelitega jätkanud - sealt ehk leiab. Karburaator K-49 peaks nimetatud kohas olemas olema, kui ka ei ole siis läheb peale K-22G mida hakati paigaldama aastal 1950 (ehk siis samal aastal kabiiniga - seda lugesin ühest liigiõpikust ja fakti toetas ka kaasfoorumlane Sidorov), Astmelise kaanega õhufiltri lubas naabrimees anda. Astmelauad on 1950 aastal kindlasti puust nii, et need tuleb höövelpingist võtta. Siis kui asi nii kaugele jõuab. Vanatüübilised poritiivad on olemas, elemente-klaase ei ole. Armatuurlaud on sealsamas kus kabiingi oli, samuti peaks seal loogiliselt võttes olema ka kõik uste sisse käiv. Rool paljaste (sirgete)kodaratega on olemas, üks väike praegu on sees - see tuleb parema kuidagi ära likvideerida (kui tõesti paremat ei leia). Sobiva süütepooli sain sõbra kuuri alt, iseasi kas ka töötab.. Kasutamata, kuid kerge pruunika roostekihi all
[/quote]
Hoobamortidega raam olemas (uued amordid ka) , noh tegelikult üks kronstein raami küljest ära nii, et tuleb see sinna uuesti "istutada". Silestange on praegu ajamises - ehk saan selle. Ülajõnksuga kollektor olemas (peaks olema selle jaoks see jõnks sees, et klaaskupliga bens. pump üle ei kuumeneks, bens. ei aurustuks ja masin töötaks - on mul õigus?), kaherihmalise rihmaülekandega peaks ka hakkama saama, vanakinnitusega õli peenfiltri kohta ma kindel ei ole, kuid õnneks on mul ligipääsetav üks ait ja aidapealne majapidamises kus kõik 3 perepoega on alustanud sõitmist Gaz-AA-dega(rahvakeeli vähemalt) ja sealt kõikide mudelitega jätkanud - sealt ehk leiab. Karburaator K-49 peaks nimetatud kohas olemas olema, kui ka ei ole siis läheb peale K-22G mida hakati paigaldama aastal 1950 (ehk siis samal aastal kabiiniga - seda lugesin ühest liigiõpikust ja fakti toetas ka kaasfoorumlane Sidorov), Astmelise kaanega õhufiltri lubas naabrimees anda. Astmelauad on 1950 aastal kindlasti puust nii, et need tuleb höövelpingist võtta. Siis kui asi nii kaugele jõuab. Vanatüübilised poritiivad on olemas, elemente-klaase ei ole. Armatuurlaud on sealsamas kus kabiingi oli, samuti peaks seal loogiliselt võttes olema ka kõik uste sisse käiv. Rool paljaste (sirgete)kodaratega on olemas, üks väike praegu on sees - see tuleb parema kuidagi ära likvideerida (kui tõesti paremat ei leia). Sobiva süütepooli sain sõbra kuuri alt, iseasi kas ka töötab.. Kasutamata, kuid kerge pruunika roostekihi all