07-01-2009, 16:45 PM
Üks pisike aga OLULINE teadaanne ka, et oleks aega valmistuda.
Nimelt tuleb see aasta võtta kiivri või päris vanakestel korraliku lõua-alt kinnikäiva võidusõidu nahkmütsi nõuet tõsiselt! Kui nüüd tänasele sarnast ilma peab ja veelgi lumisemaks läheb, võib mõni katse minna päris kabedaks sõitmiseks. Selline "oht" on olemas. Sõltuvalt katsest, kui saab teha mõne suhtelisemalt aeglasema ohutu trikitamise, võivad ka kõik sees olla. Aga katsed, kus kiiver on KOHUSTUSLIK (olgu kasvõi vana munakoor aga pea olgu kaitstud), võib masinas sees olla vaid 2 sõitjat ja mõlemad turvavarustusega varustatud. Erand on vast ZIL-tüüp Linnamaasturid, mõni Transit etc, kus kõik 3 on "ühel pulgal" esiistmel. Siis aga 3 kiivrit. Kindlasti märgin need "tõsisemad katsed" ka Legendis eraldi ära. Oleme siin nüüd aastaid riskinud...
Lubatud on ka üksinda lisakatseid sõita, kui näiteks abikaasad pelgavad.
Juba hommiku alustuseks lubab ühte päris pikka ja kiiret mahapööretega katset, kus libedal võib eksimuse korral küljega mullavalli minna. Ehk oht lihtsalt kobakas vastu kolu-oimukohta saada on suur. Sellised katsed... ja kui saab ühe siinse tuntud vanatehnikahuvilise abiga ka lõunase sportliku jääraja... on raudpolt ERANDITETA vaid kiivritega võiduajajatele. Teised saavad siis katse mitteläbimise eest maksimum karistuspunktid. Kaasreisijad ergutavad ja jalutavad finiðisse, kus nad võivad jälle vahendi sisse ronida.
2009 on kindel plaan kiiverdatust kontrollida ja kes jorama hakkab, siis AIDAA! kodupoole sõit!
Teine punkt on bussid, mis võiks mahutada liiga palju inimesi. Kuban tahab teada, milline on otsus. Nimelt selline: suures vanas aeglases kolhoosibussis a'la Kuban, TA6 etc tohib trassil liikudes olla B-kategooria sõidukile lubatav hulk inimesi ehk siis juht+8 reisijat maksimum. Väiksemates kihutavates bussides ja vagun-tüüpi sõiduautodes a'la Raf, Transit, 7-kohalised maasturid või Volvod etc, koos juhiga kuni 6 inimest, kuid nii, et kolmandas reas kedagi ei istu. 6 reisijat saab olla vaid autos, kus ka esiistmel on 3 kohta.
Nimelt tuleb see aasta võtta kiivri või päris vanakestel korraliku lõua-alt kinnikäiva võidusõidu nahkmütsi nõuet tõsiselt! Kui nüüd tänasele sarnast ilma peab ja veelgi lumisemaks läheb, võib mõni katse minna päris kabedaks sõitmiseks. Selline "oht" on olemas. Sõltuvalt katsest, kui saab teha mõne suhtelisemalt aeglasema ohutu trikitamise, võivad ka kõik sees olla. Aga katsed, kus kiiver on KOHUSTUSLIK (olgu kasvõi vana munakoor aga pea olgu kaitstud), võib masinas sees olla vaid 2 sõitjat ja mõlemad turvavarustusega varustatud. Erand on vast ZIL-tüüp Linnamaasturid, mõni Transit etc, kus kõik 3 on "ühel pulgal" esiistmel. Siis aga 3 kiivrit. Kindlasti märgin need "tõsisemad katsed" ka Legendis eraldi ära. Oleme siin nüüd aastaid riskinud...
Lubatud on ka üksinda lisakatseid sõita, kui näiteks abikaasad pelgavad.
Juba hommiku alustuseks lubab ühte päris pikka ja kiiret mahapööretega katset, kus libedal võib eksimuse korral küljega mullavalli minna. Ehk oht lihtsalt kobakas vastu kolu-oimukohta saada on suur. Sellised katsed... ja kui saab ühe siinse tuntud vanatehnikahuvilise abiga ka lõunase sportliku jääraja... on raudpolt ERANDITETA vaid kiivritega võiduajajatele. Teised saavad siis katse mitteläbimise eest maksimum karistuspunktid. Kaasreisijad ergutavad ja jalutavad finiðisse, kus nad võivad jälle vahendi sisse ronida.
2009 on kindel plaan kiiverdatust kontrollida ja kes jorama hakkab, siis AIDAA! kodupoole sõit!
Teine punkt on bussid, mis võiks mahutada liiga palju inimesi. Kuban tahab teada, milline on otsus. Nimelt selline: suures vanas aeglases kolhoosibussis a'la Kuban, TA6 etc tohib trassil liikudes olla B-kategooria sõidukile lubatav hulk inimesi ehk siis juht+8 reisijat maksimum. Väiksemates kihutavates bussides ja vagun-tüüpi sõiduautodes a'la Raf, Transit, 7-kohalised maasturid või Volvod etc, koos juhiga kuni 6 inimest, kuid nii, et kolmandas reas kedagi ei istu. 6 reisijat saab olla vaid autos, kus ka esiistmel on 3 kohta.