09-01-2009, 11:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2009, 11:53 AM ja muutjaks oli unimüts.)
unimüts Kirjutas:NB isiklikult enda arvamus on selline nende mootoritega. Kui on harkovi tehase mootor. (erinevus on selles, et plokil ei ole summuti jala tuge (3auku ) ja esiotsa alu plaat on ilma tuulutus toruta. Selle mootoriga jebla on suurem peavalu ja head nahka ei saa sa sellest.
Vladimiri tehase oma tasub juba remontida.
corvus Kirjutas:Mootor on T16M pealt, aga plokil olid küljel augud olemas. Tuulutustoru olemasolu ei taibanud vaadata. Mille poolest need Harkovi tehase omad kehvemini remonditavad on?
Vahe ongi selles karteri tuulutuses. Lisaks olen ise näinud, et neid esiotsa hammakaid läheb nagu putru. Õlirõhk on kuidas juhtub peale remonti. Hea kui saab kuidagi 3 peale, enamjaolt on 1,5 peal neil.
Kuid minu kogemus on vaid 3 harkovi mootori peal. Millest ühestki asja pole saanud.
t16M peal kindlasti Vladimiri tehase mootor. Ehk saaksid sa infi sealt, mis juppe nad vahetada tahavad. Ja siis maini siin korra. Teisalt ehk isegi mõni foorumi tegelane on nõus seda mootorit remontima.
Siin kuskil näitaks ka kasutaja randmevääne ära kuidas ta enda t25a vahetas silindreid ja silindripäid. Ega seal väga palju erinevat ei ole kui veel lisaks väntvõll lahti võtta.
Endal ma ei soovita nn raamatu järgi seda remontima hakata. Kui varem mootoritega ei ole kokku puutunud. Väiksed nüansid teevad asja keerukaks.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=21964
http://album.ee/album/270174/50079416
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.