Vanakooli rehvide paigaldus
#10

Väravamehaanik Kirjutas:
metalliotsija Kirjutas:Dünaamilise balansseerimise lasin teha mõistlikumas kohas - rehvitöökojas.

Ei ole vaja, poisid, ei ole vaja, see on liigne raiskamine ja alati ei ole rehvitöökoda käepärast, või on see lihtsalt suletud.
Kõige parem on kruustangidega metallist töölaua ühe jala alla panna umbes 3 mm paksune kiil ja kruustangide vahele keerata kinni esisilla ots, kuhu külge on kinnitatud ratas. Loomulikult eraldi detail, mitte selle auto küljest, millega on plaanis kohe sõitma minna. Seejärel tuleb ratas pöörlema lükata ja vaadata, millise ratta asendi juures teeb kõõluv töölaua jalg "kolks". Ratta raskema külje vastasküljele tuleb lüüa tasakaalusid nii kaua kui kolksu enam ei kosta.

Rahulikku närvi kodustel rehvitöödel!

saab ka teisiti:
Tsitaat:Rataste tasakaalustamine
Rattaid tuleb tasakaalustada kindla ajavahemiku tagant ja siis, kui esirattad hakkavad viskuma, rehvid laiguti kuluma või kui sõidu ajal on tunda rappumist, mille sagedus vastab rataste pöörlemissagedusele. Selle rappumise järgi saab tasakaalustamata ratta kindlaks määrata. Rattaid tuleb tasakaalustada ka iga kord pärast rehvide pealepanekut. Eriti oluline on tasakaalustada taastatud rehvidega rattaid. Tasakaalustamata ratastega sõit kulutab tugevasti rattalaagreid ja rooli. Lisapinged kanduvad üle ka kerele, väheneb sõidumugavus.
Kõige paremini saab rattaid tasakaalu viia dünaamilistel stendidel.
Staatiliseks tasakaalustamiseks, mis on täiesti rahuldav mõõdukate sõidukiiruste korral, pole abiseadmeid vaja.
Siin saab kasutada esirattarummu, kui eelnevalt eemaldada laagrid ja pesta nad petrooleumiga puhtaks. Laagrid õlitatakse mõne tilga mootoriõliga ning koostamisel aseta-takse sisemise laagri taha puks siseläbimõõduga 31 mm, välisläbimõõduga 39 mm ja paksusega 5 mm (et tihend ei takistaks ratta pöörlemist). Laagri reguleerimisel tuleb säilitada rummu pöörlemise kergus — mutrit pööratakse kinni-asendist tagasi l/2 pööret. Piduritrumli paigaldamisel jälgitakse, et ta ei puutuks kusagil vastu piduriklotse. Tasakaalustatav ratas kinnitatakse rummule ja temalt eemaldatakse kõik tasakaalustusvihid (rehv tühjendatakse rõhuni 0,03 MPa).
Ratas pannakse seejärel kerge tõukega päripäeva pöörlema; seismajäämisel märgitakse kriidiga ta ülemine asend. Sedasama tehakse veel kord, pöörates ratast vastupäeva. Kähe märgi vahekohta asetatakse veljele viht massiga 30 g ja korratakse reguleerimist. Kui vihiga koht jääb üles, lisatakse samasse teine viht, kuid siseküljele. Vihi allapöördumisel on ratas piisavalt tasakaalus ja vihi võib ära võtta. Kui vihtide lõplik arv on paaritu, tuleb viimane neist panna velje siseküljele.

Selle kirjatyki autor on streetrace foorumis Wax.

Pole midagi targemat teha
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: tartz1 - 09-01-2009, 10:15 AM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: wax - 09-01-2009, 10:39 AM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: Kalle1 - 09-01-2009, 10:41 AM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: Väravamehaanik - 09-01-2009, 12:12 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: tartz1 - 09-01-2009, 12:16 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: Väravamehaanik - 09-01-2009, 12:46 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: stihl - 09-01-2009, 14:44 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: metalliotsija - 09-01-2009, 13:34 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: Väravamehaanik - 09-01-2009, 14:08 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: Killer666 - 09-01-2009, 20:38 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: Aare - 11-01-2009, 08:52 AM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: 41Degree - 11-01-2009, 14:30 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: TOP Secret - 11-01-2009, 10:20 AM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: 90Deville - 11-01-2009, 10:32 AM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: via - 14-01-2009, 16:43 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: guits112 - 14-01-2009, 18:42 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: villis1 - 14-01-2009, 20:20 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: mossepower - 14-01-2009, 20:43 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: Veteran - 14-01-2009, 20:43 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: villis1 - 14-01-2009, 20:46 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: Väravamehaanik - 16-01-2009, 11:27 AM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: villis1 - 16-01-2009, 13:19 PM
RE: Vanakooli rehvide paigaldus - Autor: stihl - 16-01-2009, 14:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne