11-01-2009, 02:58 AM
No küll nüüd alles pugutavad
Eks ma võtan ette ja hakkan ükshaaval siin osalemissoove järjekorda panema. Vanemad autod ettepoole, siis vanad tegijad ja siis lõppu kõik ülejäänud ja pisut uuemad. Vaatab, palju kokku tuleb. Kuna see klassiku piir on ähmane ja tõesti on palju masinaid, mille puhul aastaarv on vaid number, mil ajalugu konveierilt maha veeres, siis... nagu teada, ühehäälne ja ühepoolne otsustamine ilma igasugsue demokraatiata
Olles ise 5 Saabi läbi sõitnud ja nende hulgas just 3 900 Classicut, siis need mahuvad igal juhul vanakeste sisse. Nendest haigeim auto on tegelikult väga hea auto Saab90: 1969 nina, kerekandmik ja armatuur on ristatud füüsiliselt 1977 küljejoone ja 1981 pakiruumi luugi ning tagatuledega, mida ehitati 1985-1987! Juba sellise "haiguse" tõttu on tegu sünnipärase klassikuga, mida võiks austavalt "kõikide uroodide isaks" pidada. Kuigi ma siiani mõtlen, miks nad 90-uroodhulluses "lõpuni" ei läinud ja sinna vana head 850 cm3 kahetaktilist ridakolmest ei installinud Sellise imelahendusega on hakkama saanud VAID rootslased, isegi NLiidus ei leidunud selliseid leidureid.
Sama on ka 200-seeria Volvodega, toota sama autot aastakümneid ja olla lõpuni oma klassi parim... Ja nagu juba mainiti, siis pole ka Sapikal, Mossel ja Ladal vahet, on tema sünniaasta 1975 või 1990. Ja ka Minidel, R4'l. CV2'l, no neid masinaid on veel mõned.
Eks muidugi tahak oluliselt rohkem vanemaid autosid just tootmise ajalt aga see pole veel Eestis võimalik. Samas nende uuematega sõitjad peaks siis rohkem rõhku panema nende masinate esimeste mudelite ajastu vaimule, seda nii auto disainis kui iseenda ilustamises.
Rohkem ei viitsi täna, 500 km seljataga, nendest u.250 kiilakal, ralli lõplik nimi selge ja pikema juti kirjutan homme õhtul, kui on veel üks ring rajale peale tehtud!
Eks ma võtan ette ja hakkan ükshaaval siin osalemissoove järjekorda panema. Vanemad autod ettepoole, siis vanad tegijad ja siis lõppu kõik ülejäänud ja pisut uuemad. Vaatab, palju kokku tuleb. Kuna see klassiku piir on ähmane ja tõesti on palju masinaid, mille puhul aastaarv on vaid number, mil ajalugu konveierilt maha veeres, siis... nagu teada, ühehäälne ja ühepoolne otsustamine ilma igasugsue demokraatiata
Olles ise 5 Saabi läbi sõitnud ja nende hulgas just 3 900 Classicut, siis need mahuvad igal juhul vanakeste sisse. Nendest haigeim auto on tegelikult väga hea auto Saab90: 1969 nina, kerekandmik ja armatuur on ristatud füüsiliselt 1977 küljejoone ja 1981 pakiruumi luugi ning tagatuledega, mida ehitati 1985-1987! Juba sellise "haiguse" tõttu on tegu sünnipärase klassikuga, mida võiks austavalt "kõikide uroodide isaks" pidada. Kuigi ma siiani mõtlen, miks nad 90-uroodhulluses "lõpuni" ei läinud ja sinna vana head 850 cm3 kahetaktilist ridakolmest ei installinud Sellise imelahendusega on hakkama saanud VAID rootslased, isegi NLiidus ei leidunud selliseid leidureid.
Sama on ka 200-seeria Volvodega, toota sama autot aastakümneid ja olla lõpuni oma klassi parim... Ja nagu juba mainiti, siis pole ka Sapikal, Mossel ja Ladal vahet, on tema sünniaasta 1975 või 1990. Ja ka Minidel, R4'l. CV2'l, no neid masinaid on veel mõned.
Eks muidugi tahak oluliselt rohkem vanemaid autosid just tootmise ajalt aga see pole veel Eestis võimalik. Samas nende uuematega sõitjad peaks siis rohkem rõhku panema nende masinate esimeste mudelite ajastu vaimule, seda nii auto disainis kui iseenda ilustamises.
Rohkem ei viitsi täna, 500 km seljataga, nendest u.250 kiilakal, ralli lõplik nimi selge ja pikema juti kirjutan homme õhtul, kui on veel üks ring rajale peale tehtud!