#4

Tegelikult on selline auto retrosõidukina tehniliselt ja välimuse osas kordatehtuna nauditav ka GAZi tehnika ümber ehitatud kujul. Aga siis oleks mõistlik hoiduda talle moodsamaid Lääne vidinaid külge panemast (laiad radiaalrehvid, moodsad istmed, näidikuplokk jms).

Selliseid Lääne ja Vene tehnika ristsugutisi vuras 1950-80ndatel meie teedel ikka oi-kui-palju. Algul (1940ndate lõpp) tekkisid nad seetõttu, et sõjas veidi katki läinud autod pandi kättesaadavate vahenditega ja osadega taas liikuma. Hiljem (pms 1960-70ndatel) seepärast, et algne käiguosa kulus läbi ning tuli asendada millegagi, mida saadaval oli (Läänest lahutas meid ju raudne eesriie, Vene tükke tutvuse kaudu althõlma ikka liikus ja vahel ametlikultki). Auto, ükskõik siis milline, oli aga kuni 1980ndateni üsna kallis asi, mida niisama lihtsalt omandada ei saanud igaüks...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
bmw321 - Autor: straatus - 28-08-2007, 15:36 PM
RE: bmw321 - Autor: valdo - 28-08-2007, 16:13 PM
RE: bmw321 - Autor: Kevin68 - 30-01-2009, 14:40 PM
RE: bmw321 - Autor: valdo - 30-01-2009, 20:07 PM
RE: bmw321 - Autor: stihl - 31-01-2009, 10:09 AM
RE: bmw321 - Autor: dad - 31-01-2009, 12:48 PM
RE: bmw321 - Autor: Veteran - 31-01-2009, 13:36 PM
RE: bmw321 - Autor: autorestauraator - 31-01-2009, 14:14 PM
RE: bmw321 - Autor: valdo - 31-01-2009, 20:44 PM
RE: bmw321 - Autor: sm.Poljakov - 01-02-2009, 00:52 AM
RE: bmw321 - Autor: autorestauraator - 01-02-2009, 10:42 AM
RE: bmw321 - Autor: Veteran - 01-02-2009, 12:38 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne