30-01-2009, 20:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2009, 20:29 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Olgu seadustega kuidas on, aga puuriga igapäevasõite sõites peaks tegelikult kiiver kogu aeg peas olema. Sinna vahtplastist FIA "pehmenduse" vastu saab isegi autost õnnetult välja ronides väga edukalt ööbikud laulma (isiklikult testitud avariiväljumise harjutuste käigus) ja ma ei taha teada mis õnnetuse korral juhtuma hakkab, ilmselt on pilt sarnane parajalt kõrguselt maha kukkunud arbuusile. Vahtkummist torusoojendus on veel mõttetum, selle võib rahulikult üldse poodi jätta, kasu on null.
Üldse mulle jääb arusaamatuks, miks seda puuri tänavale vaja on, lahe on ta umbes esimesed viis korda bensukas käies, edasi on juba tüütu kui kõik suud ammuli vahivad su võimlemist
Kui on enamvähem normaalsel tasemel Historic, mitte lihtsalt käepärastest vahenditest "stiilipill", siis peaks ju sellele suht kergelt tehnilise kaardi saama.
Täiendus: ja mis puudutab seda et "kas puur peab omama ka litsentsi", siis reaalselt kontrollitakse neid visuaalselt ja kui keevitused jms on korras ning lätlaste jaoks on mingi kopeeritud paber torude serdi kohta ka ette näidata, siis ei huvita see materjal ja värgid kedagi. Lõppkokkuvõttes oled sa ise see, kes seal puuris istuma hakkab.
Üldse mulle jääb arusaamatuks, miks seda puuri tänavale vaja on, lahe on ta umbes esimesed viis korda bensukas käies, edasi on juba tüütu kui kõik suud ammuli vahivad su võimlemist

Täiendus: ja mis puudutab seda et "kas puur peab omama ka litsentsi", siis reaalselt kontrollitakse neid visuaalselt ja kui keevitused jms on korras ning lätlaste jaoks on mingi kopeeritud paber torude serdi kohta ka ette näidata, siis ei huvita see materjal ja värgid kedagi. Lõppkokkuvõttes oled sa ise see, kes seal puuris istuma hakkab.