01-02-2009, 14:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2009, 15:03 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Kas ütleme teoreetiliselt kui ma ostan homme Börsist Lada kere ja ehitan sellest isetehtud osi kasutades Vihuri rallika täpse koopia, siis saab ka musta numbri? Autole, mis pole enne "restaureerimist" kunagi rallikas olnud. Samas see ei muuda eriti asja, järelikult on 2. kategooria auto legaliseerimine lihtsam, aga see on meeletu projekt nii või teisiti, ilmselt oluliselt keerulisem kui tavaline must number. Kui seeriaauto puhul tehakse muudatusi võib-olla kord aastas või harvemini, siis võidusõiduautosid ehitatakse pea igaks võistluseks ringi, seega originaalsuse seisukohast ei saa olla näiteks lihtsalt "1964 aasta ralli-Mini replica" vaid "1966. aasta Monte Carlo rallil kolmandale kohale tulnud Mini replica". Ja hoidku auväärt musta numbri taotleja oma piip ja prillid, kui seal reeglitevastaseid lisatulesid pole
see oleks ajaloo moonutamine kohe paugupealt.
Ma kujutasin siiani ette et "FIA Historic-pass" ongi sisuliselt sama mis tehniline kaart? Erilist põhimõttelist vahet vist pole, milline FIA liikmesorganisatsioon selle välja andnud on.
Ex-works autod on natuke teine teema, replica on just selline auto mis oma nooruses pole kunagi võidusõiduauto olnud. Sellistele masinatele, mis on juba ennevanasti võistlusradasid mõõtnud, musta numbri andmine on mõistetav.

Ma kujutasin siiani ette et "FIA Historic-pass" ongi sisuliselt sama mis tehniline kaart? Erilist põhimõttelist vahet vist pole, milline FIA liikmesorganisatsioon selle välja andnud on.
Ex-works autod on natuke teine teema, replica on just selline auto mis oma nooruses pole kunagi võidusõiduauto olnud. Sellistele masinatele, mis on juba ennevanasti võistlusradasid mõõtnud, musta numbri andmine on mõistetav.