04-02-2009, 14:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2009, 14:21 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Nojah teoorias kuna uutele autodele on mingi suht suur hulk aastaid keregarantii, siis mind kliendina paberil see ei huvitakski väga, no on enne müüki üle värvitud siis olgu pealegi, tootja ise teab. Samas praktikas muidugi oleks ilus selline asi kliendile ära rääkida, paberina vormistada, hinnast alla teha ning kahju süüdlaselt välja nõuda - autofirma maine paraneks kohe kõvasti, võrreldes olukorraga kui see hiljem välja tuleb. Ning palju sedavõrd kahjustatud masinaid protsentuaalselt ikka on, ma ei usu et see isegi üks protsent on, vastasel juhul peaks tootja logistika riskihaldus peast puha pöörane olema.
Üldiselt mida pikaajalisemalt sa mingit äri tahad ajada, seda ausam sa kliendiga pead olema Kehtib igal alal.
Üldiselt mida pikaajalisemalt sa mingit äri tahad ajada, seda ausam sa kliendiga pead olema Kehtib igal alal.