05-02-2009, 17:27 PM
supp Kirjutas:Mida vähem ingute, seda paremat teenust saateSee mõtteviis kehtis võibolla aasta aega tagasi, kui autoesindustes järjekorrad olid, tänane uus paradigma on et lõuad pidada ja edasi teenida Kui esindusehärrale miski klientide juures ei meeldi, siis on tal vabadus valida teine elukutse, või siis alternatiivina valib klient teise esinduse. Nii lihtne see ongi ja mingid mutrivellode isiklikud traagikad ei vääri isegi foorumi bittide raiskamist, mul on ka raske elu, kui mure ikka nii hullult hinge pitsitab siis tehke blogi või midagi.
Uue auto ostja ei osta mitte autokujulist eset vaid eelkõige kahte asja: lahendust oma probleemile, milleks on saada punktist a punkti b, ning ka elustiili, brändi, naabrist parem teemat jms marketingikraami. Esinduse bisnes on seda pakkuda. Kui mõni esinduse töötaja sellest aru ei saa, siis on tal õigem minna tööle mõnda üldotstarbelisse autoremonditöökotta, kelle bisnes on tõesti jooksvalt akuutseid probleeme remontida.