05-02-2009, 23:38 PM
Kui pumba ja karburaatori vahelt toru lahti, peab korras asjade puhul pump lööma iga hoovatõmbega torust bensu läbi "täie rauaga". Kui seda ei tule, võib torustikus tõesti olla ka õhuleke, kuid see ise peab olema küllalt suur siis. Õhulekke ümbrus märgub bensiiniaurude mõjul. Siiski tõenäolisemalt on umbes benupumba enda sõel, mis püüab peenemat setet ja paagiroostet. Settepott ise on aga väga jämeda sette ja vee eraldamiseks, mis annab bensu läbi isegi siis kui ta poolenisti või rohkemgi saasta triiki täis. Kui bens pumbast tuleb vabalt, on arvatavasti järgmise pisikese filtrikese ummistus. Asub ta vahetult karburaatorisse siseneva bensiinitoru vastasküljel korgi all ja filtreerib juba otseselt vahetult enne nõelklapile antavat bensiini. Tõenäoliselt on see filter umbes.
Pika kuivalt seismise järel võib ka karburaatoris tekkivate oksiidide tagajärjel kinni kiilunud oma võllil ujuk, ka ujuki nõela klapi tihend võib olla kleepunud üles oma pesasse kinni. Enamasti aitavad kerged koputused karburaatori küljele kleepunud detailid lahti ehmatada. Ise soovitan otsida vanematüübiline koonuspinnaga nõelklapp (kuldsetest kuuekümnendatest) selle olemasoleva väikese tihendiga nõelklapi asemele.
Tihtipeale on ka kauaseisnud masina karburaatori kiirenduspumba kolb kleepunud ja see ei pritsi vajalikku lisabensiini gaasi vajutamisel, tekivad bensunälja aevastused karburaatorisse ja külm mootor sureb tavaliselt välja. Peale karburaatori kaane eemaldamist pääseb kiirenduspumba kolvile ligi ja natuke käsitsi teda treenides saab ta tavaliselt uuesti liikuma. Need kõik on väga elementaarsed vead vana ja seisnud tehnika puhul.
Pika kuivalt seismise järel võib ka karburaatoris tekkivate oksiidide tagajärjel kinni kiilunud oma võllil ujuk, ka ujuki nõela klapi tihend võib olla kleepunud üles oma pesasse kinni. Enamasti aitavad kerged koputused karburaatori küljele kleepunud detailid lahti ehmatada. Ise soovitan otsida vanematüübiline koonuspinnaga nõelklapp (kuldsetest kuuekümnendatest) selle olemasoleva väikese tihendiga nõelklapi asemele.
Tihtipeale on ka kauaseisnud masina karburaatori kiirenduspumba kolb kleepunud ja see ei pritsi vajalikku lisabensiini gaasi vajutamisel, tekivad bensunälja aevastused karburaatorisse ja külm mootor sureb tavaliselt välja. Peale karburaatori kaane eemaldamist pääseb kiirenduspumba kolvile ligi ja natuke käsitsi teda treenides saab ta tavaliselt uuesti liikuma. Need kõik on väga elementaarsed vead vana ja seisnud tehnika puhul.