07-02-2009, 21:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2009, 21:45 PM ja muutjaks oli vootele.)
Täna õhtul sain oma baigi lõpuks sõitma. Oomipoest sain uued sensorid, vanad freesisin välja ning uued sai kinnitatud süvenditesse autopahtli abil
Seda selleks et kiiresti kivistuks ja saaks rutem proovima
Samuti sai autopahtlit täis suratud problemaatiline kontrolleri pistik, et midagi omavahel kokku ei puutuks.
Peab ütlema, et uus ratas on märgatavalt kiirem vanast, samuti vaiksem. Aeglasel kiirusel kostab kerget kõrinat, kiiremini sõites kostub trammi meenutav kõrgetoonilisem undamine.
Kohalt minek nii järsk kui vanal ei ole, kuid teatud kiirusest alates hakkab jõulisemalt tõmbama.
Hetkel ei olnud akulaadijat, seega ei hakanud pikemat sõitu tegema; u. 1km tripi peale langes akude pinge 52lt 50 voldile (norm on 48 ja miinimum millega akusid kahjustamata sõita on 36V). Kontroller on ka veel tehaseseades ehk siis 2.2kw ja regen pidurdus ei tööta.


Peab ütlema, et uus ratas on märgatavalt kiirem vanast, samuti vaiksem. Aeglasel kiirusel kostab kerget kõrinat, kiiremini sõites kostub trammi meenutav kõrgetoonilisem undamine.
Kohalt minek nii järsk kui vanal ei ole, kuid teatud kiirusest alates hakkab jõulisemalt tõmbama.
Hetkel ei olnud akulaadijat, seega ei hakanud pikemat sõitu tegema; u. 1km tripi peale langes akude pinge 52lt 50 voldile (norm on 48 ja miinimum millega akusid kahjustamata sõita on 36V). Kontroller on ka veel tehaseseades ehk siis 2.2kw ja regen pidurdus ei tööta.