08-02-2009, 00:54 AM
Muud erilist probleemi ei näe, kui klapisäärte ja juhtpukside määrimine puudub tänapäevase bensiiniga täielikult. Nõukogude ajal sisaldas bensiin pliid, mis vanadel püstklappidega mootoril klapisääri ja juhtpukse määriski. Ka praegusel ajal müüakse kaubandusvõrgus pliilisandit bensiinile.
Kõrgema oktaanarvuga bensiin ei kahjusta madala oktaanarvuga bensiiniga ettenähtud mootorit sedavõrd, kui vastupidise kasutamisega.
Mootori normaalne töötemperatuur ongi 85-90 kraadi ja see veel ei ole "kahtlaselt kuum"
Kõrgema oktaanarvuga bensiin ei kahjusta madala oktaanarvuga bensiiniga ettenähtud mootorit sedavõrd, kui vastupidise kasutamisega.
Mootori normaalne töötemperatuur ongi 85-90 kraadi ja see veel ei ole "kahtlaselt kuum"
