08-02-2009, 01:51 AM
Jossu Kirjutas:Jah, tänud, jõudsingi uuesti karpa juurde. No sellega olen juba paar aastat jännanud. Teps ei leia viga. Kas keegi oskab öelda, kuidas v mis materjalist teha plaat karpa ja kollektori külge, originaalis peaks olema seal tekstoliidist v miskit plastikust vahetükk, kuna toores on sel masinal vee peal(bimetall jms) siis voolab vesi läbi kollektori karpasse, kuid need augud pole kohakuti. Augu võrra nihkes või nii. Ehku mõjub see toorele. Kuid kui külma mootoriga õhuklapi lahti löön, hüppavad tuurid lakke. Mida teha? Karpa taas maha võetud. Lisaks kas kuskil on andmeid palju tal kambris bensutase peaks olema? Koos ujukiga oli minul 33mm ca.
Ettetänades, Joosep!
Kui sellest nimetet vahetükist jahutusvedelik läbi ei lähe,siis tähendab et mootori soojenedes õhuklapp ei avane ja nii tekibki liiga rikas segu. Arvan et su probleem on ikka selles vahetükis,mitte klapisääretihendites või õlirõngastes. Ja kui külma mootoriga teed klapi lahti, siis hüppavad pöörded lakke? Põhjus ikka sama,külma mootoriga on õhuklapp kinni ja seguklapp rohkem lahti,kõik see sõltubki jahutusvedeliku temperatuurist,mis karpast läbi käib. Kõik on seotud omavahel. Pane sinna uus korralik ``vahetükk`` ja usun et asi korras. Muidugi on keeruline nõu anda kui ise asja ei näe lähedalt.
