11-02-2009, 00:15 AM
Uhh, hulk pilte võrrirapetest. Mõne detailiga oled mööda pannud:
- Selline väike riistakarp, nagu Sul esimesel pildil, oli peale K-125 ka esimestel M-1-A Moskvatel. Vaata, kas raamil paagi all on M-1-Ale iseloomulik süütepoolikronstein. Kui jah, siis Moskva. Kui ei (pool oli "mustas karbis"), siis on K. Ühelgi varajasel K-l polnud pooli paagi all, ikka mustas karbis a la IÞ-350 ja 49.
- See musta karbiga ja eest juba rööbi asemel teleskoobiga isend on Sul tõenäoliselt K-125M (st uuema esiotsaga). Kindluse mõttes vaata ka sel paagi alla poolikinnitust.
- Ükski M-1-M polnud tagant jäiga raamiga, neil oli juba ka taga vedrustus. See, et esiotsa ilmus rööbi asemel teleskoop, ei muutnud M-1-A mudelinimetust veel M-1-M-iks. See jutt kehtib nii Moskva kui ka Minski tehase toodangu kohta, millest mõlemad kandsid mudelitähiseid M-1-A.
- Selline väike riistakarp, nagu Sul esimesel pildil, oli peale K-125 ka esimestel M-1-A Moskvatel. Vaata, kas raamil paagi all on M-1-Ale iseloomulik süütepoolikronstein. Kui jah, siis Moskva. Kui ei (pool oli "mustas karbis"), siis on K. Ühelgi varajasel K-l polnud pooli paagi all, ikka mustas karbis a la IÞ-350 ja 49.
- See musta karbiga ja eest juba rööbi asemel teleskoobiga isend on Sul tõenäoliselt K-125M (st uuema esiotsaga). Kindluse mõttes vaata ka sel paagi alla poolikinnitust.
- Ükski M-1-M polnud tagant jäiga raamiga, neil oli juba ka taga vedrustus. See, et esiotsa ilmus rööbi asemel teleskoop, ei muutnud M-1-A mudelinimetust veel M-1-M-iks. See jutt kehtib nii Moskva kui ka Minski tehase toodangu kohta, millest mõlemad kandsid mudelitähiseid M-1-A.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.