16-02-2009, 18:56 PM
Silinder paistis ka pildilt kangesti umbsilindri moodi aga kuna ei uskunud , et see ikka nii võiks olla, siis ei hakkanud siisn targutama. Ise inglise ratastest midagi ei tea, väide pärit venekeelsest Motoentsüklopeediast, seal ka ennegi ebatäpsusi ja vigu leitud. Seal enne 31-se aasta nudelit 2-taktilistest juttu justkui polnud, samas jutust võis aru saada, et mudel "A" tuli mingi 225 ccm mudeli baasil, oli jutu järgi 4-taktiline 225 ccm mudel, aga vb ... Umbsilinder peaks jääma ikkagi 20-ndatesse, NSU-l oli T (L) mudel 20-ndate lõpus veel umbsilindriga aga 29 -paiku juba eraldatava peaga. Samas mõned kaubaksminevad mootorid säilitasid ka kauem umbsilindrit, näit. väikesed ILO F-60 jne...
Ennast R-E ei huvita, seepärast täpsustama ei hakka (ja ega ei ole lihtne infot leida, igal pool üldiselt sama jutt, proovisin millalgi hr. P. Kuke R-E kohta midagi leida). Kurtnas on mõned aastad tagasi väikest 2-taktilist müüdud, omal vanarauast leitud tag. porilaud pakiramiga.
Ennast R-E ei huvita, seepärast täpsustama ei hakka (ja ega ei ole lihtne infot leida, igal pool üldiselt sama jutt, proovisin millalgi hr. P. Kuke R-E kohta midagi leida). Kurtnas on mõned aastad tagasi väikest 2-taktilist müüdud, omal vanarauast leitud tag. porilaud pakiramiga.