02-11-2003, 21:46 PM
Kas GAZ-M-1 või selle järglane GAZ-11?
Kere on neil Ford V8-40 (1933. a.) replika
enamikes osades.
Algne isend on Ford BB mootoriga ja
Ford V8-40 käigukasti ja sildadega. Hakkab
vana tüüpi Pobi kast (kuni 1950) üksühele
ja peaaegu ka Pobi tagasild (loe: V8
tagasild)
GAZ-11 -l on mootor Dodge D5 6-silindrilise
mootori meetermõõdustikku modifitseeritud
variant, GAZ-51 mootori eelkäija (kolvid ja
ka muid tükke peaks minema, töömaht sama,
6x82x110).
Veidi on juttu minu kirjutet Pobeda ajaloos
veebilehel http://www.zone.ee/pobeda/?id=ajalugu
Oman ka venelaste poolt välja antud broshüüri.
Parimat,
Valdo
Kere on neil Ford V8-40 (1933. a.) replika
enamikes osades.
Algne isend on Ford BB mootoriga ja
Ford V8-40 käigukasti ja sildadega. Hakkab
vana tüüpi Pobi kast (kuni 1950) üksühele
ja peaaegu ka Pobi tagasild (loe: V8
tagasild)
GAZ-11 -l on mootor Dodge D5 6-silindrilise
mootori meetermõõdustikku modifitseeritud
variant, GAZ-51 mootori eelkäija (kolvid ja
ka muid tükke peaks minema, töömaht sama,
6x82x110).
Veidi on juttu minu kirjutet Pobeda ajaloos
veebilehel http://www.zone.ee/pobeda/?id=ajalugu
Oman ka venelaste poolt välja antud broshüüri.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel