25-02-2009, 18:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2009, 18:19 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Just, punasega on märgitud SAKP varem jõudmised aga see on ka ju numbriliselt näha. 1 min varem = 10 min hilinemist. Kuna rada kutsus kihutama, siis oli hääde kiriete masinatega kindlasti raske. Samas vaadates ZIL'i kulgemist, oli tempo parajalt keskmine. Ja kogenud rallitajad oskavad legendist koos maakaardiga "lugeda" võimalikke ootamatute asukohti. Siis saab nalja, kui seda teha loogikavastaselt aga selleks peab enne ikkagi mingisugune piisav distants olema, et vahed üldse tuleks. 1 minut on piisavalt pikk aeg tegelikult. Arvutad omaenda ideaalaja mingiks ristiks välja aga vaatad legendist, et edasi lubab põnevaid teid. Lased 1 minuti hilinemisse ja siis on suisa 2 minti rohkem aega tempokalt külg-ees sõita. Aga samas võid riskida kellegi taha troppi jäämisega...
Muidugi on kõige mugavam sõita sellise autoga, mille jaoks ongi see paras keskmine kiirus. Alma jaoks kuni 50 on ju selline uhke maksimum, Nivale aga selgelt aeglane. Seekord olid tegelikult mitmed suurte vähese liiklusega teede lõigud, kus oleks olnud paras mitte aega tagasi sõita vaid aega ette lasta, sõitas eriti venivalt. Ja siis jälle kitsastele teedele keeratses "kaotatut" tagasi teha. Eks see regulaarsusralli on kogu maailmas paras mõttetöö tegelikult, kus adrenaliini pumbatakse üles avalikel teedel, et siis jälle aeglustada. Seda ala on räigelt alahinnatud just hobispordi kohalt. Arutult kinnistel katsetel kihutada oskavad paljud aga sinna sekka tugevalt ajusid liigutada enam mitte nii paljud.
Muidugi on kõige mugavam sõita sellise autoga, mille jaoks ongi see paras keskmine kiirus. Alma jaoks kuni 50 on ju selline uhke maksimum, Nivale aga selgelt aeglane. Seekord olid tegelikult mitmed suurte vähese liiklusega teede lõigud, kus oleks olnud paras mitte aega tagasi sõita vaid aega ette lasta, sõitas eriti venivalt. Ja siis jälle kitsastele teedele keeratses "kaotatut" tagasi teha. Eks see regulaarsusralli on kogu maailmas paras mõttetöö tegelikult, kus adrenaliini pumbatakse üles avalikel teedel, et siis jälle aeglustada. Seda ala on räigelt alahinnatud just hobispordi kohalt. Arutult kinnistel katsetel kihutada oskavad paljud aga sinna sekka tugevalt ajusid liigutada enam mitte nii paljud.