26-02-2009, 14:07 PM
Kui me tahame, et me näeksime Maarjamaal sarnast pilti, kui välismaa uunikute rallidel, siis tuleks meil saata välismaale pakkumine, et mingi etapp meil korraldataks ja küsimus ongi suuresti lahendatud. Kui me aga tahame ise osaleda ja korraldada, siis ei ole mingit põhjust ihaleda välismaa kalleid uunikuid nendeks sõitudeks.
Meil käivad tsikliüritustel igasugu välismaalased just põhjusel, et neil on kõrini viimse vindini restaureeritud rihmaveoga Nortonitest ja Triumphidest, nad tahavad ehtsat Izzi ja Emmi näha.
Mul käis kaks aastat tagasi peast läbi idee, et võiks ka tumerohelise lahtise Bentley või potisinise Bugatti istumise alla suhelda ja Uunikute talverallil paar kiiremat kurvi võtta. Aga siis jõudis mulle eneselegi ehmatusega kohale, et maailma mastaabis on see "meinstriim" ja see on ka peamine põhjus, miks see projekt seni õnnestunud ei ole. Kõik meie vabariigi rikkurid on käinud välismaal ja keegi neist ei avalda soovi näha välja nii, nagu keegi suvaline välismaalane juba välja näeb.
Mitmemiljardilises maailmas tuleks edukaks elamiseks millegagi teistest eristuda. Asjade ostmine on läbitud etapp, sellega saab igaüks hakkama, kel vähegi raha on. Isetegemine on inimkonna ajaloos suhteliselt vähelevinud ettevõtmine, ehk siis kui keegi teeb ise mõne vana välismaa rallika korda ja tuleb sõitma, siis on IN aga lihtsalt vanaaegsete välismaa autode kokkuostmine on sama hea kui arutu shoppamine ja on üsna igav.
Selleks, et Uunikute Talveralli oleks huvitav üritus ka tulevikus, tuleks sarnase skeemiga ürituste hulk viia miinimumini. Loomulikult ei saa maakondade esindajate entusiasmi maha kiskuda, aga eestlaste üldarvu juures ei ole vaja mitmeid kordi aastas teha ühte ja sama asja. Selleks, et muud rallid saaksid edukalt alata, tuleb Uunikute talveralli lõpetada, sama seis on ka Tagadi Laadaga, selleks, et uued laadad saaks sündida, tuleb olemasolev tappa.
Muu maailma kodanikud vaatavad meie rallist tehtud pilte just huviga, et siin sõidetakse Sigullide, Mossede ja sarnaste asjadega, mida mujal nähtud ei ole. Maailma mõistes on tegu haruldase üritusega, sest isegi endises liidus ei sõideta selliste asjadega põhjusel, et see oleks vanatehnika, vaid ikka sellepärast et uute välismaa rallikate jaoks ei jätku raha.
Ainus potensiaalne üritus, mis meil Eestis võiks õnnestuda ja mida mujal maailmas teadaolevalt veel ei ole on BUSSIDE RALLIKROSS (ringrada, ralli, mäkketõus, kiirendus vms). See oleks minu tagasihoidlike arvutuste kohaselt üritus, mis juba paariaastase pingutusega tooks sisse miljardeid ja ülemaailmset feimi. Loomulikult võiksin ma selle idee ka IN meestele pakkuda, aga siinses foorumis oleks ehk rohkem kõlapinda ja bling jääks perre. IN mehed peaks mind loomulikult napakaks ja hakkaks mingist reisijateveo seadusest ning tervisekindlustusest jahuma.
Klasse võiks olla kolm:11-19 reisijat; 20-36 reisijat ja 37- lõpmatus reisijat. Kusjuures kõik kohad peavad täidetud olema ja kõigil on kiivrid korralikult peas. Loomulikult võivad reisijad olla kostümeeritud...
Meil käivad tsikliüritustel igasugu välismaalased just põhjusel, et neil on kõrini viimse vindini restaureeritud rihmaveoga Nortonitest ja Triumphidest, nad tahavad ehtsat Izzi ja Emmi näha.
Mul käis kaks aastat tagasi peast läbi idee, et võiks ka tumerohelise lahtise Bentley või potisinise Bugatti istumise alla suhelda ja Uunikute talverallil paar kiiremat kurvi võtta. Aga siis jõudis mulle eneselegi ehmatusega kohale, et maailma mastaabis on see "meinstriim" ja see on ka peamine põhjus, miks see projekt seni õnnestunud ei ole. Kõik meie vabariigi rikkurid on käinud välismaal ja keegi neist ei avalda soovi näha välja nii, nagu keegi suvaline välismaalane juba välja näeb.
Mitmemiljardilises maailmas tuleks edukaks elamiseks millegagi teistest eristuda. Asjade ostmine on läbitud etapp, sellega saab igaüks hakkama, kel vähegi raha on. Isetegemine on inimkonna ajaloos suhteliselt vähelevinud ettevõtmine, ehk siis kui keegi teeb ise mõne vana välismaa rallika korda ja tuleb sõitma, siis on IN aga lihtsalt vanaaegsete välismaa autode kokkuostmine on sama hea kui arutu shoppamine ja on üsna igav.
Selleks, et Uunikute Talveralli oleks huvitav üritus ka tulevikus, tuleks sarnase skeemiga ürituste hulk viia miinimumini. Loomulikult ei saa maakondade esindajate entusiasmi maha kiskuda, aga eestlaste üldarvu juures ei ole vaja mitmeid kordi aastas teha ühte ja sama asja. Selleks, et muud rallid saaksid edukalt alata, tuleb Uunikute talveralli lõpetada, sama seis on ka Tagadi Laadaga, selleks, et uued laadad saaks sündida, tuleb olemasolev tappa.
Muu maailma kodanikud vaatavad meie rallist tehtud pilte just huviga, et siin sõidetakse Sigullide, Mossede ja sarnaste asjadega, mida mujal nähtud ei ole. Maailma mõistes on tegu haruldase üritusega, sest isegi endises liidus ei sõideta selliste asjadega põhjusel, et see oleks vanatehnika, vaid ikka sellepärast et uute välismaa rallikate jaoks ei jätku raha.
Ainus potensiaalne üritus, mis meil Eestis võiks õnnestuda ja mida mujal maailmas teadaolevalt veel ei ole on BUSSIDE RALLIKROSS (ringrada, ralli, mäkketõus, kiirendus vms). See oleks minu tagasihoidlike arvutuste kohaselt üritus, mis juba paariaastase pingutusega tooks sisse miljardeid ja ülemaailmset feimi. Loomulikult võiksin ma selle idee ka IN meestele pakkuda, aga siinses foorumis oleks ehk rohkem kõlapinda ja bling jääks perre. IN mehed peaks mind loomulikult napakaks ja hakkaks mingist reisijateveo seadusest ning tervisekindlustusest jahuma.
Klasse võiks olla kolm:11-19 reisijat; 20-36 reisijat ja 37- lõpmatus reisijat. Kusjuures kõik kohad peavad täidetud olema ja kõigil on kiivrid korralikult peas. Loomulikult võivad reisijad olla kostümeeritud...
Tõnu Piibur
5116265