27-02-2009, 13:30 PM
[/quote]
Bussiralli võiks toimuda suvel Tallinnas ja öösel, sest öösel on rohkem ruumi ja munitsipaalpolitsei ei pane vast pahaks. Start võiks olla TAK-i väravas ja läbi võiks vanaaegsete bussidega sõita 40, 5 ja 18 liinid (või mistahes liinid meil vanimad ja ajaloolisemad on). Kõikides peatustes peab peatuma, nime ütlema ja võistlus seisneks selles, et on vaja püsida täpselt graafikus. Lisapunkte annaksid juhuslikud reisijad, kes on nõus öösel selliste busside peale astuma. Konduktorid müüksid pileteid, kes rohkem müüb, on võitja.
Pidu oleks ülimalt stiilses TAK-i sööklas.
Kes tuleb korralduskomiteesse?
[/quote]
Ei no sellisesse korralduskomiteesse koos Väravamehhaanikuga iga kell!
Kuigi on karta, et see üritus jääb ühekordseks ja saab ülipopulaarseks leheveergudel just peale oma vägivaldset lõppu. Sest satume vastuollu ühistranspordiseaduse ja veel mitmete õigusaktidega (liiniloata reisijatevedu jms.) ja ürituse ohjamiseks ei piisa enam munni-tsip-aal-politseist (nagu Võsapets ütleb).
Samas öösõidu mõttes võiks kaaluda ka septembri teist poolt. Natuke nagu ikka soojem ja valgem. Pühendada ralli näiteks Tallinna "vabastamise aastapäevale", mis teadupoolest 22.septembril. Keegi ei keela seda tähistamast ka näiteks Lõuna osariikide ralliradadel
Bussiralli võiks toimuda suvel Tallinnas ja öösel, sest öösel on rohkem ruumi ja munitsipaalpolitsei ei pane vast pahaks. Start võiks olla TAK-i väravas ja läbi võiks vanaaegsete bussidega sõita 40, 5 ja 18 liinid (või mistahes liinid meil vanimad ja ajaloolisemad on). Kõikides peatustes peab peatuma, nime ütlema ja võistlus seisneks selles, et on vaja püsida täpselt graafikus. Lisapunkte annaksid juhuslikud reisijad, kes on nõus öösel selliste busside peale astuma. Konduktorid müüksid pileteid, kes rohkem müüb, on võitja.
Pidu oleks ülimalt stiilses TAK-i sööklas.
Kes tuleb korralduskomiteesse?
[/quote]
Ei no sellisesse korralduskomiteesse koos Väravamehhaanikuga iga kell!
Kuigi on karta, et see üritus jääb ühekordseks ja saab ülipopulaarseks leheveergudel just peale oma vägivaldset lõppu. Sest satume vastuollu ühistranspordiseaduse ja veel mitmete õigusaktidega (liiniloata reisijatevedu jms.) ja ürituse ohjamiseks ei piisa enam munni-tsip-aal-politseist (nagu Võsapets ütleb).
Samas öösõidu mõttes võiks kaaluda ka septembri teist poolt. Natuke nagu ikka soojem ja valgem. Pühendada ralli näiteks Tallinna "vabastamise aastapäevale", mis teadupoolest 22.septembril. Keegi ei keela seda tähistamast ka näiteks Lõuna osariikide ralliradadel