27-02-2009, 16:04 PM
PlyVal64 Kirjutas:Manks, alati peab arvestama sellega, et mistahes avalikel teedel sõitmisega võimalikult vähe häirida elanikke ja viia oht miinimumini. Oktoobriks on läbi sügisesed põllutööd, puhkajad ei siiberda enam aktiivselt ehk võimalus kohtuda öösel kombainiga või mõne purjus pidulisega on muutunud kordi väiksemaks. Oktoobri teine pool on kogemustele tuginedes aeg, kus Eesti on vaat et kõige rohkem "välja surnud". Selleks ajaks sureb välja isegi Pirita purjetamine. Ainumas suurem massisport, mis ette tuleb, on offroaderite Avo Ðultsi mälestussõit. Viimasest sellisest, kus sai Margus61'le kaarti loetud aga ka Ladoga ligi 50 km pikk öine (meie start 02.20) "orienteerumine", mis oli tegelikult puhas kiiruskatse täiega andmisega metsavahel, on usk kindel et öine sõit on põnev. Seda enam vanatehnikal, mil ees parajad seasilmad ja mugavust pole tänases mõistes ollagi.
Augusti lõpp peaks ikka sobivam olema, siis ööd pimedamad ja põldudel käib ehk vilja koristus, mis enne kaste tulekut katkestatakse. Avalikel teedel kombaine liigub vähe, enamus teeb oma käigud ära päeval. Oktoober on minu meelest just aktiivsem, siis meil siin ilusatel ilmadel küntakse, kui just kartul võetud on. Samas on siin põllumajandus üsna hõre. Kindlasti on oktoober vihmasem, ilm jahedam ning teed porisemad ja laagriplats võib mudamülkaks muutuda. Siin on üsna järsud tõusud. Mul õnnestus suvel, kohe peale Lõuna Eesti Rallit ühel tõusul haagisega sisse jääda, kuigi oli kuiv ilm (ralliautod olid tee pudruks teinud). Eks elanikke on ka mõttekas teavitada, kus ja millal üritus toimub, isegi sprindid on siinkandis rahvarohked ja probleemidest pole kuulnud.
vahetusfond: http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html