02-03-2009, 00:46 AM
to I.A:
Minu arust on see täiesti originaal keevitus, on võimalus,et raam murdub sellest roolikannu kinnitusest ära aga see on siiski erandlik ja nõuab vastavaid tingimusi! Tavaliselt ei ole põhjust
seda roolikannu keevitust üle teha M1A,K125,K-125M raamide tüüphädaks on peamiselt mootorikinnituse aukud ovaalseks muutumine, tingitune sellest,et tagumised poldid tulevad vibratsiooni mõjul ajajooksul lahtipoole ja hõõrdumise tulemusena suureneb aukude diameeter!
Teien asi on parempoolne külg kuhu kinnitub taguminepidurisüsteem selle raami osa on tavaliselt ära keevitatud kuna väljaveninud kettid söövad rauale sisse ja see tingib ka selle koha purunemise ajajooksul!
Minu arust on see täiesti originaal keevitus, on võimalus,et raam murdub sellest roolikannu kinnitusest ära aga see on siiski erandlik ja nõuab vastavaid tingimusi! Tavaliselt ei ole põhjust
seda roolikannu keevitust üle teha M1A,K125,K-125M raamide tüüphädaks on peamiselt mootorikinnituse aukud ovaalseks muutumine, tingitune sellest,et tagumised poldid tulevad vibratsiooni mõjul ajajooksul lahtipoole ja hõõrdumise tulemusena suureneb aukude diameeter!
Teien asi on parempoolne külg kuhu kinnitub taguminepidurisüsteem selle raami osa on tavaliselt ära keevitatud kuna väljaveninud kettid söövad rauale sisse ja see tingib ka selle koha purunemise ajajooksul!