10-03-2009, 13:20 PM
Tere,
Jupiter 2-l on vaja käigukast kokku panna IV käiguga kui mu mälu ei peta. Igatahes peab olema hammassektori ja kahvlite võlli hammasratta märk kohakuti. Seda on veidi ebamugav jälgida kui karteripooli kokku paned aga ma ise tegin kunagi nii, et värviga väike täpp peale sinna kohta kus märk on, siis on võimalik enne kokkuminekut veel üle piiluda kas asi läheb õigesti. Märgid on tehtud nii, et ühel pool (ei mäleta kummal) on märk hamba tipus ja teisel kahe hamba vahel. Mingil põhjusel ma ei pannud seda asja kokku nii, et oleks kohe märgid kokku pannud ja siis karteripooled omavahel. Muide sellel kahvlite lülitusvõllil peaks käima otsas ka reguleerimisseib, et ei oleks liigset lõtku. Siit veel küsimus: mis karteripoolte vahel tihendiks on? Tänapäeval kasutatakse palju silikooni aga ei arvestata seda, et algselt on mõeldud kartongtihendiga koostamine. Siit tulenevalt muutuvad ka lõtkud (tihendi eemaldamisel lõtk kaob ja liiga paksu tihendiga on jälle liiga suur). Olen oma õppetunni korra juba kätte saanud Dnepri peaülekande monteerimisel. Olin siis veel noor ja rumal.
Jupiter 2-l on vaja käigukast kokku panna IV käiguga kui mu mälu ei peta. Igatahes peab olema hammassektori ja kahvlite võlli hammasratta märk kohakuti. Seda on veidi ebamugav jälgida kui karteripooli kokku paned aga ma ise tegin kunagi nii, et värviga väike täpp peale sinna kohta kus märk on, siis on võimalik enne kokkuminekut veel üle piiluda kas asi läheb õigesti. Märgid on tehtud nii, et ühel pool (ei mäleta kummal) on märk hamba tipus ja teisel kahe hamba vahel. Mingil põhjusel ma ei pannud seda asja kokku nii, et oleks kohe märgid kokku pannud ja siis karteripooled omavahel. Muide sellel kahvlite lülitusvõllil peaks käima otsas ka reguleerimisseib, et ei oleks liigset lõtku. Siit veel küsimus: mis karteripoolte vahel tihendiks on? Tänapäeval kasutatakse palju silikooni aga ei arvestata seda, et algselt on mõeldud kartongtihendiga koostamine. Siit tulenevalt muutuvad ka lõtkud (tihendi eemaldamisel lõtk kaob ja liiga paksu tihendiga on jälle liiga suur). Olen oma õppetunni korra juba kätte saanud Dnepri peaülekande monteerimisel. Olin siis veel noor ja rumal.
